Individual-48 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg har tenkt å kjøpe meg en GameCube, og siden Elkjøp har prisgaranti, hvor i Norge selger de den billigst... så jeg slipper å betale så veldig mye for den... Spaceworld selger den for rundt 900kr, noe billigere enn det? Lenke til kommentar
Hildemor Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 tror elkjøp selger den billigst til 795,-, men så kommer jo minnekort, spill og ekstra håndkontroll i tillegg, og da fant jeg ut at det endte på i overkant av 2.500,- (2 spill til 1.050,-) Elkjøp ernok billigst på hovedproduktet, men slett ikke billige på stashet rundt... Selv lurer jeg på hvor jeg skal få ned prisen på spillene? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hva med gamesmix.com ? Gamecube Black Zelda Collectors. Kr 995 Gamecube Purple med Zelda. kr 1295 GC Black+Resident Evil Zero+Resident Evil+Minneskort+Zelda Collectiors. kr 1295 Gamecube + Metroid Prime. kr 1249 Svart GC konsol+Starfox Adventures+Minneskort+Zelda Collectiors. 1295 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå