Flanger Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Her er linken: .::Bilde::. Et ganske så enkelt design. Er dette noe å fortsette på, eller er det bare å kaste det? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Dette blir slakt Headeren har fått altfor mye sollys. Ser i hvert fall ut som den har stått ute i sola og mistet all fargen. De streken var ikke særlig imponerende. Lagde bare kaos etter min mening. Er vel ikke den fineste fonten du har brukt? Kunne sikkert ha ramset opp mer, men det er tross alt lørdag. Dette ble vel mer partering av fisken, og ikke slakt. Endret 28. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 - Ganske kjedelig header - Grei meny bortsett fra fonten - Innholdsfeltet var ikke noe særlig.. Den der fonten er vel ikke akkurat Windows-standard, så du kan nok slå fra deg ideen om å bruke den. Syns den lignet litt for mye på Comic Sans (som for øvrig er støgg). Men layouten var grei, oversiktlig og fin. De der "linjene" eller hva pokker det nå er (de blå-lilla) var småkule. De kan brukes Så er det vel på tide at jeg også får meg en terningkast/karakter-sak: Karakter: 2 Jam's Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 det er alt den får fra meg.... sojjy.. Lenke til kommentar
armatua Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Veldig ren look, men det blir litt for "kjære dagbok"-aktig for min del. Jeg ville gått for noe litt røffere. Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Da er det nok bare å starte på nytt jah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå