Kringla' Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Kan også forhåndsbestilles på komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=47492 Litt stiv pris kanskje. Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Zailor.no har det til 375,- Leveringstid: 1-6 uker Den var jo litt kjedelig. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Bestilte det på cdon, litt impulskjøp. Håper jeg har det på releasedatoen! Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Zailor.no har det til 375,- Leveringstid: 1-6 uker Den var jo litt kjedelig. en slags universal leverigstid tipper jeg hviss de har varen på lager (som de sikkert får 18. eller no) + 1 dag så ligger det i postkassa 19-20/3 Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 + Grei grafikk. (Bedre en bf:1942 anyways)+ Bedre shortcut interface (ie f1-f2 etc).+ Bedre hit system.+ Musikken, pluss at den spilles fra enheter, ikke bare for deg. - Middelmådlige maps.- Dårlig interface.- Dårlig spillbarhet, ie man går fort lei.- Lite nytt egentlig. Har bestilt og betalt for det, men jeg er ikke imponert av hva jeg nettopp spilte (fullversjonen). Lykke til Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 + Grei grafikk. (Bedre en bf:1942 anyways)+ Bedre shortcut interface (ie f1-f2 etc).+ Bedre hit system.+ Musikken, pluss at den spilles fra enheter, ikke bare for deg. - Middelmådlige maps.- Dårlig interface.- Dårlig spillbarhet, ie man går fort lei.- Lite nytt egentlig.Har bestilt og betalt for det, men jeg er ikke imponert av hva jeg nettopp spilte (fullversjonen). Lykke til ?? fullversjonen er ikke kommet ut enda ?? Men du er vel et unntak du da Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg synes det var helt konge Mye bedre en BF1942 på alle måter. Satt å spilte det endel i helga, å må si at jeg er hekta Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg synes det var helt konge Mye bedre en BF1942 på alle måter. Satt å spilte det endel i helga, å må si at jeg er hekta Enig! Seffølgelig verdt å bli kjøpt! Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Når kommer det i en lokal butikk nær meg? Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 av en eller annen grunn gleder jeg meg ikke så mye til dette spillet. håper det klarer å overtale meg Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 + Grei grafikk. (Bedre en bf:1942 anyways)+ Bedre shortcut interface (ie f1-f2 etc).+ Bedre hit system.+ Musikken, pluss at den spilles fra enheter, ikke bare for deg. - Middelmådlige maps.- Dårlig interface.- Dårlig spillbarhet, ie man går fort lei.- Lite nytt egentlig. Har bestilt og betalt for det, men jeg er ikke imponert av hva jeg nettopp spilte (fullversjonen). Lykke til ?? fullversjonen er ikke kommet ut enda ?? Men du er vel et unntak du da fullversjonen har kommet ut, bare ikke i butikkene Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 jeg personlig likte det veldig, spillte 2 timer i går på coop med en kompis, jeg løp med m60 han fly med F4 og slapp napalm, kommer nok til å kjøpe det ja.. Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 hmm, på nettsidene til Akers Mic står det att de har dette på lager...Hvis dette virkelig stemmer, så vennligst ikke opplys de om att de ikke egentlig kan selge før torsdag Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Fikk mail hos cdon i dag, spillet er sendt. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 kunne få kjøpe det i butikken hos akers mic i dag, men da kunne jeg ikke få noen kvittering. latterlig. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 hmm har forhondsbestillt det fra zailor men har ikke fått noen mail om at de har sendt det enda... Håper de sender det i morgen Jeg ringte til Gamezone her i Kristiansand og de sa at EA hadde satt en forsinkelse til 26mars!!! Håper ikke dette gjelder Zailor Man gleder meg iaffal som en unge til det kommer i posten Har ikke spillt fy fy versjonen eller noe Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Spaceworld sier de har det 18.mars til 399! Gleder meg som en unge sitter på pcen og fyker igjennom previews, screenshots, trailere osv... can't wait!!!!! Gidder ikke kjøpe BF:42 for 2 dager's spilling så jeger stuck med mp:demoen på WAVE eller noe. Sinnsykt lei av den banen!!! Jeg vil ha mig og napalm!! Edit: 449 på Spaceworld. Web-siden løy Endret 17. mars 2004 av Odland81 Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Fikk mail fra zailor og de har nå sendt spillet i posten Får det i morgen hviss alt klaffer Zailor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå