^Morgoth^ Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Noen som Vet noen Norske nettbutikker som selger battlefield vietnam unntatt gamesmix ?? Altså der man kan forhåndsbestille spillet Lenke til kommentar
^Morgoth^ Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 og untatt den Disse to liker jeg personlig ikke Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hvorfor ikke Akersmic? , de er jo knallbra etter min erfaring Lenke til kommentar
^Morgoth^ Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Hmm... leverer de varer raskt eller? Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Er dette battlefield 2 på en måte? Endret 1. mars 2004 av Janivars Lenke til kommentar
Rubber Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 På CDON.no kan man forhåndsbestille ganske mange spill. Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Har allerede forhåndsbestilt på akersmic, tidligere forhåndsbestillinger der har vært både smertefritt og fraktfritt. Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Janivars Skrevet 01/03/2004 : 08:38 [quote]Er dette battlefield 2 på en måte? [/quote] Jepp Gleder meg noe sinnsykt Tror det blir ganske bra. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) gleder meg virkeilg til dette BFV! Endret 2. mars 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
^Morgoth^ Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 cdon Virket veldig grei, FOrtsatt ca 2 uker igjen : Noen flere nett butikker som har det?? Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 playx.no. Bare gode erfaringer derfra Lenke til kommentar
^Morgoth^ Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 jepp, den oG noen flere??? Har en del nå ja Cdon er fåreløbig den billigste Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 cdon.com/.no er ikke en helt norsk nettbutikk dessverre. Spillene derfra er svenske (omslag, brukermanual). De er heller ikke billigst på Bf Vietnam. Myspaceworld.com er den billigste jeg har sett hittil: 399,- kr. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Du kan forhåndsbestille fra spiderman.no Dette er vistnokk fra Fredrikstad Endret 2. mars 2004 av steina Lenke til kommentar
Rubber Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 cdon.com/.no er ikke en helt norsk nettbutikk dessverre. Spillene derfra er svenske (omslag, brukermanual). Ja det glemte jeg og nevne. Brukermanualene som følger med spillene hos CDON.no er ofte på andre nordiske språk + engelsk(tror jeg) Jeg bestillte Vietcong der i fjor og manualen var på finsk...og heldigvis engelsk. Lenke til kommentar
^Morgoth^ Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Man kan ikkje bestille det fra spiderman.no personlig syns jeg det er den beste Noen andre ? Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 cdon.com/.no er ikke en helt norsk nettbutikk dessverre. Spillene derfra er svenske (omslag, brukermanual). Ja det glemte jeg og nevne. Brukermanualene som følger med spillene hos CDON.no er ofte på andre nordiske språk + engelsk(tror jeg) Jeg bestillte Vietcong der i fjor og manualen var på finsk...og heldigvis engelsk. Vietcong var ett litt merkelig unntak. Alle utgavene jeg så i norske butikker var finske!? På cdon.com får du en svensk utgave av spill, hvis de har det. Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Zailor.no har det til 375,- Endret 8. mars 2004 av NeoGeo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå