Håvard Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg har ikke akkuratt en stor harddisk, og må ha noe ekstra jeg kan lagre på, helst noe jeg kan ta med meg. Burde jeg kjøpe en eller flere usb-nøkkler, eller en cd-brenner og noen CD-RW cdr? Lenke til kommentar
karrog Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Jeg kjøpte meg nylig denne pen driven hos komplett, benytter den som ekstra lagringsenhet. Kjempefin å slenge over dokumenter, små programmer, slik at du slipper å dra på disketter\cd'er eller hele maskinen. 1GB rekker en god stund når du bare har dokumenter på den, og så er den inmari kjekk, da den er like stor en lillefingenen min. og veier 15g. Anbefales på det sterkeste, du får jo også kjøpt disse med mindre MB da.... EDIT: men hvis du skal kjøre programmer o.l fra den, er jeg usikker på hvordan dette funkerer, den har jo USB 2.0, men tror ikke det vil gå like raskt som fra en vanlig harddisk..... Endret 28. februar 2004 av karrog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå