PC^2020 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 hmm har nå et GF4 ti4200 MSI, med kobberminnekjølere og vannkjøling på GPU, jeg har klokket fra 445@ 560 på minne og 225 @ 270 på GPU, klokker jeg høyere blir det masse fine farger på skjermen. hvorfor? skejrmkortet er ganske kaldt.. skal jeg sette opp AGP voltage til 1.6? den står på 1.55. Og jeg vil vel anskaffe ett fx 950 når jeg får penger/det faller i pris Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Ja , du kan alltids sette opp volten Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hvis det der er det høyeste du får den med vannkjøling, uten artifacts, er det skuffende. Jeg har klokka mitt til 300/600 UTEN artifacts. Og det med default cooling. Sett opp volten! Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 AGP volt er ikke det samme som å gi mer volt til GPU\MEM, så det hjelper nok heller lite å sette den opp, men i noen tilfeller kan man faktisk klokke FSB\cpu lengre ved å øke den har jeg hørt. Gjør en voltmod om du er stø på hånda og har loddeutstyr liggende, da først vil du komme lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå