Edstro Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Hei! Eg bygget ein ny maskin for ein stund siden. Eg innstallerte windows 2000 og eg hade ein harddisk på 80gb eg delte den opp i 3stk den eine på 2gb (c:) Resten av plassen brukte eg til dei to andre. Men så gikk der noen måner og eg har installert mange programmer og spill. Og mesten altid når du innstallerer noe så legges der altid noen filer i system og det opptar plass på c: Derfor må eg legge inn windows 2000 på nytt. Eg har veldig mangel på plass! C: = Der opprativsystemet liger D: = Der Alle Programmer og spill liger E: = Ingen ting Derfor spør eg kan eg ta og slette bare c: og e: partisjonen og så dele mer opp på c: og så legge reste opp på en ny igjen. PGA. då slepper eg og flytte alt det eg vil spare på d: Noen så vet svar??????????????? takk til alle svar. Endret 28. februar 2004 av eddielie30 Lenke til kommentar
Heia Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Partition Magic skulle vel klare den biffen, øke størrelsen på C: uten at du behøver å slette noe der, og minke E: partisjonen.. Endret 28. februar 2004 av Heia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå