destroyy Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Hei , har planlagt en stund kjøpe nytt kabinett , jeg har sett på denna og denna og denna 1. hvem bør jeg velge ?? 2. Hvem psu bør jeg har (helst link) En stille en (følger nemlig ikke med) 3. Ekstra vifter 3. støymatter til den ene Jeg vil ha den så stille som mulig ps , har en cpu vifte Endret 28. februar 2004 av destroyy Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 skal du ha sånn maxi tårn burde du kjøpe aopen hq__ mye bedre etter min mening. (faktsik så har jeg qtec med vannkjøling og hat ikke bruk for stort kabinett Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 ??? hva mener du Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 sikkert billigere å støydempe selv...? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Eller kjøpe ferdig støydempet sånne som lian li har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå