[ReXoR] Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hei. Husker å ha sett det tidligere i uka et eller annet sted, men glemte å merke meg navnet. Er på utkikk etter et slags CGI script som linker til seg selv og lager masse falske e-mail adresser i den hensikt i å "ødelegge" spammernes arkiv. (de pleier jo ofte å kjøre sånne boter som søker gjennom nettet, og når de havner på min side, vil jeg at de skal havne i en endeløs loop). Noen som veit hva jeg snakker om? Lenke til kommentar
redhat Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 hmm vet ikke akkurat det. Men for å stoppe spam mail om du har en mailadresse på f.eks din vebside kan du legge til tall. feks [email protected] dette funker fint. (husk å opplyse på samme side at de skal fjerne 123 for at mail skal komme fram :-) Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Jepp, men jeg er ute etter å ødelegge totalt for spammerne *hate* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Flyttes til riktig kategori. *satse på knappen og se om jeg treffer* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå