DeadCow Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Jeg kjörer win XP, i går ble den ene disken min (WD80) borte!!! Det står disk format RAW i XP, det samme det står hvis disken ikke er formatert, jeg har prövd disken på alle kontrollerne (Abit KG7-RAID) med flere forskjellige kabler, alle de andre diskene mine er helt OK oxo... 3 stk... Har kjört test prog til WD, det sier at det ikke er neo galt med disken så jeg skjönner ikke hva det kan väre nå... Hvis neoen har värt borti noe lignende noen gang så vär så snill å hjelp!!! Det er ikke moro å miste 80GB data... Mine tanker ligger rundt at MBR har blitt borte så windows ikke ser at det er noe på disken... Bare en tanke... Lenke til kommentar
JonV Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 ser du disken i Device manager da? Lenke til kommentar
DeadCow Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 Ja, jeg ser disken og alt ser bra ut, men jeg ser den som om det var en uformatert disk som var satt inn. Det var NTFS filsystem på den hvis det kan hjelpe noen... Lenke til kommentar
Fredrik_ Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Jeg har ikke noen god løsning, men det vil vel være lurt å teste disken din hos en venn for å finne ut om det er den der er noe galt med. Det vil gjørte det endel lettere å feilsøke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå