scrutinizer Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Har en adsl-linje (720/128) fra bluecom hvor jeg har satt opp hoved e-post kontoen som har fungert bra i over ett år. Nå kan jeg ikke lengre motta e-post på denne. Forløpsindikatoren kommer opp men ingenting lastes ned. Ser at det er litt over 4mb som skal mottas og antall e-post øker dag for dag. Er det noe jeg selv kan gjøre med problemet eller må jeg få bluecom til å fikse dette? Lenke til kommentar
redhat Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Rart dette, håper det ikke er en gedigen "tulle" mail noen sender deg. Du kan jo sjekke webmailen på bluecom.no og se der. Lenke til kommentar
scrutinizer Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Takk skal du ha "redhat", var jo bare å gå inn på webmail. Der lå det en melding fra postmaster om mislykket forsøk på å fjerne virusvedlegg. Det lå tre mailer med filer med endinger "pif" og "scr". Hørtes ut som den der siste virusvarianten, en massemailer tror jeg. Husker ikke hva den heter men slettet disse mailene og nå funker det igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå