Kurium Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg orker ikke all viftestøyen fra det gamle kabinettet lenger, og skal kjøpe meg et nytt og stillere. Jeg er ikke noen ivrig case modder, og eneste kriteriet jeg har for utseende er at de ikke skal se frastøtende ut (Siden maskinen står i stuen). Jeg har sett spesielt på to kabinett som skal være støysvake, nemlig Antec Sonata og Aopen H600B. Siden utseende ikke er så viktig for meg blir spørsmålet dermed: Er Antec Sonata så mye stillere at det forsvarer nesten dobble prisen i forhold til Aopen H600B? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 du kan vel kjøpe et q-tec svart kabinett, og støydempende matter... har selv qtec miditower, syns ikke det lager noe særlig lyd når viftene blåser ned mot gulvet. Lenke til kommentar
Kurium Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 du kan vel kjøpe et q-tec svart kabinett, og støydempende matter... har selv qtec miditower, syns ikke det lager noe særlig lyd når viftene blåser ned mot gulvet. På mitt nåværende kabinett er det i hovedsak strømforsyningen som produserer støy, de resterende viftene er av den stille typen. Det som er med de to kabinettene jeg nevner over er at de har støysvake strømforsyninger. Min erfaring med Q-tec strømforsyninger er at de støyer nesten like mye som den jeg har, så når jeg nå skal ha nytt kabinett vil jeg ha det stillest mulig. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg ville valght Aopen-kabinettet. Det har en Fortron/source PSU, og de er verdenskjent for ytelse og støysvake. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 viss psuen lager mye støy skifter man vifte, jeg har en cheiftech, hører ikke att den lager lyd engang jeg.. men det er en av de aldre med sånn gull grill bak og greier. Lenke til kommentar
Fnygaa Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Drit i Q-tec Har selv AOpen H600B kabinett.Psu som følger med er nesten sagt helt lydløs. Hvor mye støy du vil legge på videre er avhengig av cpu,kabinett,grafikkort -vifter o.l Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 har antec sonata og er glimernde fornøyd med det! Senket støynivået fra min gamle pc ganske så merkbart! PSUen har og fått meget god kritikk... bare les testen av kabinettet her på HW.no Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 du kan vel kjøpe et q-tec svart kabinett, og støydempende matter... har selv qtec miditower, syns ikke det lager noe særlig lyd når viftene blåser ned mot gulvet. er du helt spinn vill mann? han skulle ha et som ikke bråker og du kommer med Q-tec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå