Gå til innhold

Skal ha nytt kabinett, må være stille

Anbefalte innlegg

Jeg orker ikke all viftestøyen fra det gamle kabinettet lenger, og skal kjøpe meg et nytt og stillere.

Jeg er ikke noen ivrig case modder, og eneste kriteriet jeg har for utseende er at de ikke skal se frastøtende ut (Siden maskinen står i stuen).

Jeg har sett spesielt på to kabinett som skal være støysvake, nemlig Antec Sonata og Aopen H600B.

Siden utseende ikke er så viktig for meg blir spørsmålet dermed: Er Antec Sonata så mye stillere at det forsvarer nesten dobble prisen i forhold til Aopen H600B?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du kan vel kjøpe et q-tec svart kabinett, og støydempende matter... har selv qtec miditower, syns ikke det lager noe særlig lyd når viftene blåser ned mot gulvet.

På mitt nåværende kabinett er det i hovedsak strømforsyningen som produserer støy, de resterende viftene er av den stille typen.

Det som er med de to kabinettene jeg nevner over er at de har støysvake strømforsyninger. Min erfaring med Q-tec strømforsyninger er at de støyer nesten like mye som den jeg har, så når jeg nå skal ha nytt kabinett vil jeg ha det stillest mulig.

Lenke til kommentar
du kan vel kjøpe et q-tec svart kabinett, og støydempende matter... har selv qtec miditower, syns ikke det lager noe særlig lyd når viftene blåser ned mot gulvet.

er du helt spinn vill mann? han skulle ha et som ikke bråker og du kommer med Q-tec :scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...