Gå til innhold

Homofili


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gudbedre. Har du lest tråden? Nei. Har du da lest motargumentene? Nei. Eier du folkeskikk, debatteknikk og intelligens? Yet to prove...

 

Jeg vil ha DINE argumenter, som snakker for DIN sak og DINE uttalelser.

 

Og ja, jeg er 100% alvorlig og saklig.

 

Så slutt å vri deg unna, bare gi meg argumentene. Jeg forventer å se et svar på denne psoten med minst ett godt, ikke tildligere tatt opp, argument mot homofili. Det skal fremlegges saklig og baseres op fakta.

 

PUNKTUM.

Lenke til kommentar

Så du kaller meg (nokså direkte) en "fag"? Jøss, der vant sakligheten frem nok en gang, ja.

 

Til orientering er jeg heterofil. Andre kan jeg ikke snakke for. Det at jeg ikke er imot noe, betyr ikke at jeg tilslutter meg det. Jeg er ikke antikrist, selv om jeg ikke er kristen. Jeg er ikke homofilihater, selv om ejg ikke er homofil. Toleranse, hørt om det?

 

EDIT: Jepps, stikk av :)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Richard Nixon, back again.

 

HalTans post lenger oppe her kunne jeg postet selv - samtykker alt. Man må vise toleranse. :thumbup:

 

Vi er forøvrig i et norsk forum, internasjonale ord skrives i hermetegn, for å unngå misforståelser. Pass forøvrig på de sinnsykt uhelidige orddelingene dine, de kan lett misforståes.

 

De fleste her inne står nok for at det utifra naturens side og evolusjonens side er mest vanlig å være heterofil - men, og her kommer det veldig viktige - overfor alle minioriteter skal man vise toleranse. Jeg synes ikke utviklingen er urovekkende, tvert i mot - det er en del av utviklingen. Hva som er vanlig i dag, er ikke per definisjon det som er vanlig i morgen.

 

Forandringene er det som skaper utvikling. Det er her de konservative tar feil. Skal man styre folket inn i teoriene om raser, og om hvordan man siden ønsker denne utviklingen, en eventuell "stillstand" osv. er tidligere forsøkt, og det ble nedkjempet, av blant annet USA, heldigvis.

 

Kort sagt, denne utviklingen kan vi ikke endre på - og hva godt skulle det være for? Vet du egentlig noe om dette i det hele tatt?

Endret av FreeBSD
Lenke til kommentar

En ting er sikkert, og det er at homofili kommer aldri til å forsvinne.

 

De homofile har en formidabel jobb foran seg for å bli anerkjent som fullverdige mennesker. Dette kommer nok til å hjelpe betraktelig de neste 50 årene da den generasjonen som vokser opp nå er stort sett mye mer tolerante og åpne i sånne saker.

Endret av Aeternus
Lenke til kommentar
Tror vi aldri kommer i mål med denne "rett-galt" debatten. For det første vet vi ikke hva homofili er. Er det en sykdom? Er det arvelig? Øker omfanget? Er det en biologisk mekanisme vi ikke kjenner? Blir man født homofil?

ville bare hilse til haltan at Kake_fredrik is back!

men over til saken! jeg kan ikke forby noen i å være homofile... Homofile er mennsker de også men mener det det blir på feil at homofile skal være medlemer av Kristlige samfunn! men du har ett argument som jeg synes er vanvittig vanskelig og besvare! er det bedre at 2 mennesker av samme kjønn elsker hver andre enn i steden for at det blir enda flere skillmisser! (dette gjelder barn) var selv et skillmisse barn :(

 

Vet at det er mange skriveleif men er sinsykt trøtt

Endret av kake_fredrik
Lenke til kommentar

Synes det er trist å lese noen av meningene til folk her... :roll: Hadde regnet med en del skyts fra en del av de konservative P&R gjengangerene, men det Crack har klart å bidra med er jo for drøyt!

 

Det er helt for jævlig å lese hva slags meninger som popper opp fra folk når man tar opp slike spørsmål ass :wow:

 

EDIT: Kan noen komme med noen argumenter for MOT homofilt samliv som IKKE er basert på det som står i Bibelen? Da mener jeg argumenter og ikke påstander som "det er ikke naturlig"

Endret av Calm
Lenke til kommentar
Tror vi aldri kommer i mål med denne "rett-galt" debatten. For det første vet vi ikke hva homofili er. Er det en sykdom? Er det arvelig? Øker omfanget? Er det en biologisk mekanisme vi ikke kjenner? Blir man født homofil?

Det er da ikke viktig om det er arvelig, smittsomt eller "unaturlig", hva nå enn det skal bety. Jeg klarer bare ikke se hvilken relevans alt dette skal ha til våre holdninger til homofili. Homser er mennesker de også, om de staker brunt på fritiden er vitterlig ikke min sak. Samme gjelder mennesker som har bæsje og tisse sex.Jeg synes det er motbydelig, men bare de ikke bæsjer på meg så gir jeg en lang ******.

Lenke til kommentar
Kan noen komme med noen argumenter for MOT homofilt samliv som IKKE er basert på det som står i Bibelen? Da mener jeg argumenter og ikke påstander som "det er ikke naturlig"

har stillt dette spørsmålet her nokså hyppig, uten å få svar. Så man skulle ikke tro de har noen :)

Det er ikke sunt å ha for mye analsex. Dette kan føre til at lukkemusklaturen blir slapp og du får mindre kontroll over din egen avføring osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...