Gå til innhold

Homofili

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slik jeg ser det: Homofile finnes, greit, men jeg vil slippe å se par av samme kjønn sittende/stående å kysse hverandre offentlig.

ja, la oss forby alt du ikke liker å se.

Jeg har ikke snakket om å forby. Jeg har snakket om å SKJULE det for oss vanlige menneskler jeg.

Altså, forby homser å vise sin kjærlighet til hverandre i full offentlighet fordi du synes det er ekkelt? Jeg synes det er ekkelt å se på når du kliner med dama di, derfor synes jeg at du og dama di får holde dere innendørs bak lukkede gardiner når dere kliner!

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg orka å lest alle 12 sidene... Men det må jo være unormalt. Hva hvis ALLE var homofile, da ville vi jo dø ut om rundt 50+ år. Vi har utviklet oss groft sett med ett mål: formere oss og sikre neste generasjon.

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg orka å lest alle 12 sidene... Men det må jo være unormalt. Hva hvis ALLE var homofile, da ville vi jo dø ut om rundt 50+ år. Vi har utviklet oss groft sett med ett mål: formere oss og sikre neste generasjon.

Mye som er unormalt her i verden, det betyr ikke at det er galt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Hva hvis alle hadde kreft...?

Er da kreft unaturlig? ;)

polygami er da mer naturlig enn monogami , hehe  Men Gud synes det er skikkelig dumt 

Nja... vil ikke si det akkurat, at det er mer naturlig med polygami.

Tror det er like vanlig med monogami.

Lenke til kommentar
polygami er da mer naturlig enn monogami , hehe  Men Gud synes det er skikkelig dumt 

Nja... vil ikke si det akkurat, at det er mer naturlig med polygami.

Tror det er like vanlig med monogami.

Faktisk så er det mer naturlig for mennesket å knulle rundt med så mange som mulig enn å leve i monogame forhold. Men heldigvis så er mennesket såpass smart at vi oppdaget at om vi knullet med noen i nær slekt ble ungen deformert/anerledes. Derfor begynte vi å organisere familien utifra moren, da man aldri kunne vite hvem faren var :p

Lenke til kommentar

Korrekt, takk, det var det jeg egentlig ville frem til.

Naturlig peker tilbake på slik naturlovene ønsker det - og den vitenskapen enda ikke på langt nær utforsket. Det normale forandrer seg med tiden - akkurat som med Beatles på 60-tallet er det nå annen musikk det går i - normalen forandrer seg.

Derfor blir disse to ordene motstridende.

Lenke til kommentar
Hva hvis alle hadde kreft...?

Er da kreft unaturlig? ;)

ja, kreft er faktisk unaturlig.

kreft kommer av en mutasjon i genene i cellen, derfor unatrulig.

og dette er ikke en naturlig mutasjon jeg snakker om, ifall noen prøver å snu på det..

og noe kan faktisk være unatrulig selv om det ikke kommer fra naturen...

men det er homser vi snakker om her, og jeg tror at de fleste som faktisk er enig med meg, og mener at det ikke er noen verdens ting galt med homofile, og at de skal ha like mye rett til å få barn/adoptere barn og alt det andre som et hetrofilt par.

jeg mener også at de som vil ha homofil klining bort i fra gate bare kan gå jem å sette seg.. man har da litt frihet her i landet, og jeg ser ingen ting galt i at noen kliner.. sex mener jeg uansett er for mye for offentligheten, men det plager meg ikke mere enn at jeg hadde snudd meg vekk, og jeg ser ingen ting galt i det heller..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Hvordan er kreft unaturlig?? Det er jo en naturlig forekommelse i mennesker, dyr, etc... Det er en mutasjon av cellene, men det skjer i mange tilfeller helt naturlig. Selvfølgelig finnes det også unaturlige kreftårsaker, men kreft i seg selv kan forekomme helt naturlig.

Samme med homofili.

Faktisk så er det mer naturlig for mennesket å knulle rundt med så mange som mulig enn å leve i monogame forhold. Men heldigvis så er mennesket såpass smart at vi oppdaget at om vi knullet med noen i nær slekt ble ungen deformert/anerledes. Derfor begynte vi å organisere familien utifra moren, da man aldri kunne vite hvem faren var

Vet ikke hvor seriøst du mente dette her... men det er faktisk slik at hjernen vår har flere funksjoner som gjør at vi skal holde oss til monogami. Husk at monogami betyr en partner om gangen. Hjernen har funksjoner sånn som forelskelse... det er for at vi skal binde oss til noen i en viss tid.

Selvfølgelig blir dette rot når man involverer alkohol og slike midler...

Men mennesket er i stor grad programmert til å være i monogame (?) forhold.

Men som jeg sa, er det like vanlig at man holder på med flere samtidig.

Derfor er skilsmisse ratioen ca 50%. ;)

Lenke til kommentar

jeg var seriøs. Tidligere var det vanlig å knulle rundt, og ikke nødvendigvis ha en fast partner, men det var heller ikke uvanlig å ha en fast partner. Monogame forhold er en relativt ny ting som oppstod omtrent samtidig som den private eiendomsretten.

Lenke til kommentar

Spørsmål til blant annet Seixon og en del av dere andre... - Hvor går egentlig grensen? Skal samfunnet få lov til å gjøre hva de vil uten noen grenser? Gjennom historien har grensene blitt tøyd lenger og lenger og hva blir det neste egentlig? Offentlig sex helt ok? Problemet deres er at dere rettferdigjør alt og sier at alt er helt ok, men dere ser ikke alt i en stor sammenheng. Skal ikke jeg uttale meg for kraftig, noe jeg sikkert allerede har gjort... MEN, poenget mitt er at samfunnet vi lever i idag er helt forkastelig. Skru på TV'en din.. Sett på MTV eller se en eller annen musikk video av de populære artistene... Hva spiller de på? Sex, sex, sex... Samfunnet vårt spiller på sex hele tiden og ###### vet dette. Jeg forholder meg til biblen.. og bibelen sier faktisk at sex ikke skal være sånn som det er idag. Idag betyr ikke sex noen ting lenger, det er bare *bang bang* og ferdig. Det er blitt "normalt" å gå rundt å slenge med pikken.. "One night stand" osv..! Bibelen sier klart ifra om at sex er noe spesielt som skal skje mellom MANN og KVINNE innenfor ett ekteskap. Bibelen sier også knall klart fra at mann og mann, det er feil.. "God created Adam and Eve, NOT Adam and Steve"...! Men desverre kan ikke homofile bestemme om de skal være homofile eller ikke, tror jeg.. men de kan velge om de skal drive med det i praksis...!

Gutta, der tar JEG mitt standpunkt.. Tada! :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...