Gå til innhold

Homofili

Anbefalte innlegg

Nei, det er jo ikke det...

Homofili er naturlig.

Du kan ikke nekte for at det er det.

I den utstrekning er daogså tyveri, mord, pedofili, sodomi naturlig. Jeg er overbevist om at du skjønner hva jeg mener.

Henging vil vel jeg påstå at er å dra ting litt langt. I US benytter man sprøyter eller stol. den som skal henrettes for som regel selve velge. Ingen av metodene medfører smerte i noen utstrekning for offeret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990

Man velger å stjele.

Man velger å drepe (for det meste, i noen tilfeller er dette også del av en naturlig årsak, som schizophreni (?) og psykiske lidelser).

Man velger sodomi.

Pedofili... nja, er vel kanskje både et valg og en psykisk/naturlig lidelse.

Det er akkurat det som må forskes.

Lenke til kommentar

Homofili er naturlig.

I den utstrekning er daogså tyveri, mord, pedofili, sodomi naturlig. Jeg er overbevist om at du skjønner hva jeg mener.

Henging vil vel jeg påstå at er å dra ting litt langt. I US benytter man sprøyter eller stol. den som skal henrettes for som regel selve velge. Ingen av metodene medfører smerte i noen utstrekning for offeret.

Tyveri og mord vil på ingen måte være naturlig. Det er ingen (iallefall som jeg har hørt om) som begår drap eller må stjele fordi de er født slik. Vi snakker altså om instinkt. Som jeg skrev lenger oppe er pedofili like naturlig som homofili.

Sodomi er vel kanskje naturlig for noen, og dersom alle parter i forholdet er klar over at det er flere maker i forholdet ser jeg ingen grunn til at dette skal være ulovlig.

Lenke til kommentar

Hehe, ser dere bet på dødsstraff argumentet.

Meningen med å nevne det er at selv om mord er galt, det er alle enig i, så kan man argumentere for det, bare det gavner samfunnet.

Jeg ser fortsatt ikke hva som er så galt med at to mennesker som elsker hverandre har sex og bor ilag. At de tilfeldigvis er av samme kjønn er for meg rivende likegyldig.

Vi har to kjønn, ja. Mann og kvinne. Vi har sex for å formere oss, og bringe menneskeheten videre, ja. Ser man på verden slik er homofili galt. Men det er også all sex som ikke har som mål å fremskaffe et avkom. Dere mener altså at sex for kun gledens skyld er galt? Hvis folk kun hadde sex for å tilfredstille hverandre, og ikke for å få barn, så ville verden gått under. Man ble ikke skapt for å ha sex kun for fornøyelse.

Endret av Nimzowitsch
Lenke til kommentar

Slik jeg ser det: JoachimR og dama hans finnes, greit, men jeg vil slippe å se JoachimR og dama hans sittende/stående å kysse hverandre offentlig.

Jeg mener at JoachimR og dama hans må få bo sammen, men jeg synes ikke det er riktig at JoachimR og dama hans får gifte seg og denslags.

For å si det rett ut; at JoachimR og dama hans er sammen er unaturlig. Jeg skal ikke nekte de å være det, men da vil ikke jeg se det. Da får de trekke for gardinene. De kan bo sammen, men ekteskapet har en funksjon for å binde sammen en mann og en kvinne og ekteskapets stilling bør ikke svekkes ved at JoachimR og dama hans kan inngå ekteskap også. De kan for min del bo sammen, men ikke GIFTE SEG.

Jeg støtter av den grunn en grunnlovsendring i Norge som sier at JoachimR og dama hans ikke får gifte seg, da det er ett unaturlig forhold.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Sex er fornøyelig sånn at man vil lage barn... mange barn...

Homofili er ikke "galt" selv om det går imot eksistens, men det kan kanskje finnes at det er som andre lidelser eller sykdommer, ikke vet jeg.

Problemet blir at det er tilfeller hvor homofili ikke er naturlig, hvor det kommer av miljøet og ikke naturen. Dermed blir det vanskelig å lage noe slags regler eller noe slikt for alle, siden ikke alle kommer av naturlige årsaker.

Dermed er jeg litt skeptisk til å la homofile få adoptere barn, for da unngår de naturens måte å drepe genene deres... Hvis de er homofile av naturlige årsaker, har naturen på en måte bestemt at deres gener ikke skal føres videre. Men... de blir jo ikke det når de adopterer heller... Hmmm... :)

Nei, jeg sitter bom fast i midten på dette med homofili.

Lenke til kommentar

Homofili er naturlig.

Tyveri og mord vil på ingen måte være naturlig. Det er ingen (iallefall som jeg har hørt om) som begår drap eller må stjele fordi de er født slik. Vi snakker altså om instinkt. Som jeg skrev lenger oppe er pedofili like naturlig som homofili.

Sodomi er vel kanskje naturlig for noen, og dersom alle parter i forholdet er klar over at det er flere maker i forholdet ser jeg ingen grunn til at dette skal være ulovlig.

Det får være ditt problem at du ikke har hørt om kleptomani ;)

Lenke til kommentar

jeg har da ingen ting imot å se noen kline uansett.. hvis jeg ikke liker det, så ser jeg bare bort.. det og ha offentlig sex er å dra det ut litt for langt..

nå vet vi jo at homofili gjelder både for jenter og gutter, og det er lett og bare tenke på guttene som homser.. har tatt meg selv i det flere ganger..

så la oss spørre JoachimR om noe..

er det absolutt like ille å se to (pene*) jenter kline på t-banen?

er det like ille at disse jentene gifter seg?

* sette preg på at det ikke trenger å være stygt..

Lenke til kommentar

Muligens naturlig, men slettes ikke noe som kan tolereres i et sivilisert samfunn. Pedofili er overgrep på barn, som vil slite psykisk med dette for resten av livet.

Jeg skjønner ikke poenget ditt med å dra inn disse eksemplene, homofili skader ingen. Det er to mennesker som samtykker til sex, og ingen av dem tar psykisk skade av det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Problemet her blir at Joachim som en gutt liker jenter, og å se to jenter kysse hverandre blir noe helt annet enn å se to gutter, siden han som heterofil gutt liker jenter. Dog hvis det var to stygge jenter som kysset, så hadde man sikkert ikke likt å se på dette. Siden heterofile menn ikke liker menn slik i det hele tatt, er det bare logisk at dette blir avskyelig for de å se på.

Lenke til kommentar

Problemet her blir at Joachim som en gutt liker jenter, og å se to jenter kysse hverandre blir noe helt annet enn å se to gutter, siden han som heterofil gutt liker jenter. Dog hvis det var to stygge jenter som kysset, så hadde man sikkert ikke likt å se på dette. Siden heterofile menn ikke liker menn slik i det hele tatt, er det bare logisk at dette blir avskyelig for de å se på.

nei.. sletter ikke avskyelig.

og hvis man ikke liker det man ser, så er det bare å snu seg vekk, og se den andre veien elns..

homofili er det samme for både gutter og jenter, det jeg sa var for å vinkle det på en annen måte..

Lenke til kommentar

Veldig off-topic, men man benytter henging, gass og skyting i USA i tillegg til det du skriver.

Rapport om dødsstraff med statistikk osv...

Hvis du scroller ned finner du ut hvilke stater som bruker hvilke metoder. Bare søk etter "Method of execution"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...