den bizarre fyrste Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) laizn folkens! jeg har et problem. jeg har veldig snevert med plass på c: stasjonen min og vil gjerne utvide den. Dette har jeg planlagt å gjøre med Partition Magic 8, og jeg har nok plass på en av de andre stasjonene til å ta HD-plass der i fra. Men problemet er at C: stasjonene vil ikke utvides mer! det er en relativt gammel IBM 9.1 harddïsk og den er FAT32. Kan noen hjelpe??? Og en ting til: I C: er det en mappe som heter RESTORE. Inne i den mappa er den en undermappe som heter TEMP, som inneholder såkalte CY-filer. Kan man slette denne mappa? Den tar sinnsykt med plass! tar imot alle konstruktive svar med et bukk! Endret 28. februar 2004 av den bizarre fyrste Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) er det nån som vet noe om dette, eller??? er det noen som kan hjelpe? Endret 3. mars 2004 av voüshvaggi fyrsten Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det du har planer om å gjøre er å lage en partisjon som går over flere fysiske disker, dette blir litt verre en å forminske/forstørre partisjoner på en disk. Den eneste løsningen er å bruke software drive spanning i windows, det blir på en måte som raid, der en partisjon er på flere disker, men krasjer os kan det hende du har et stort problem, vil ikke anbefale det. Lenke til kommentar
hart Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Til begge fyrstene: Du er schizofren, ikke sant? Ny disk og kjør norton ghost for å klone systemdisken din over på den.. om du er av den typen som nekter å reinstallere OS. Om du har flere disker går det ann å innstallere programmer over på dem også, evt flytte "my documents" eller hva du enn har som krever masse plass. Hvor stor er denne disken? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg mener dette ikke er noen vei å gå.... Systemet blir bare enda tregere... Før du bruker Partition Magic må allt du er gla i lagres på en annen disk. Hvis du ikke savner noe eller vet hva som er "gjenvunnet" kan du slette hele Restore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå