hans A Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg har brukt W2KPro i flere år nå men har begynt å snuse litt på XP. Har lagt inn XP home på en annen HDD, men må si jeg er skuffet. XP home virker som en light versjon sammenlignet med w2k pro versjonen min. Er det stor forskjell på XP Home og XP Pro? Og hva ligger forskjellen i? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Forskjellen mellom Home og Pro ligger vel først og fremst i nettverksfunksjonalitet. Det du eventuelt mangler i Home trenger neppe de fleste hjemmebrukere (men folk har jo ulike krav da...) Se forøvrig her: http://www.microsoft.com/windowsxp/whichxp.asp Endret 28. februar 2004 av Shimano Lenke til kommentar
hans A Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Tror jeg venter på XP SP2 og ser hva den har å by på. Studentversjonen av XP pro koster jo ikke så vedlig mye heller. Ca. 600,- Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 XP Pro og win2k er ganske likt. Selv bruker jeg XP Pro. Det ER noen kosmetiske forskjeller og hvor man finner diverse ting. Det er også noen ting som har blitt forenklet for den vanlige bruker, men det kan "slåes av" om du vil (og det vil du). XP er faktisk ganske bra, men du som er vant til win2k og sier at XP Home ser ut til å mangle litt, skal selvfølgelig ha Win XP Pro. _ johanf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå