-=AORMO=- Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Noen som har spillt betaversjonen av Warcraft 3? Er den brukbar?? Noen som har serialn, eller vet hvor man kan skaffe den? Med vennlig hilsen en spill-frek :smile: ------------------ [email protected] ------------------ Lenke til kommentar
Elys Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 1.03 var ganske kult,men ble rimelig fort smålei, nå som 1.13 er kommet har mye blitt veldig mye bedre :smile: og du finner alt du trenger på internett selvfølgelig Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 HVOR! jeg har sett innom http://www.blizzard.com men de har vist sluttet og sende ut beta tester. Kan noen hjelpe meg til en url hvor jeg kan laste ned wc3 beta? (håper dette ikke faller under warez på noe slags vis, d er jo tross alt en public beta test d er snakk om) mvh karl kristiana aurstad Lenke til kommentar
Newman Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Warcraft 3 er ikke en public beta test! Den eneste måten å få spillt betan er å bruke "warez" servere. (Noe som ikke er lov...) Ellers W3 helt konge! Har ikke prøvd den nye versjonen enda. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 enig med aursta :sad: _________________ "If you guys are anything like me, you like to dress up in your mothers underwear and walk around in the house trying to seduce your father"-Blink 182 [ Denne Melding var redigert av: Eksos på 2002-03-20 21:01 ] Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Wc3 er fett!! Grafikken er ganske bre og unitene er kule. her ikek prøvd den nye versjonen enda.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå