Qwark Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Plutselig uten at jeg har gjort noe som tilsier at ting ikke skal starte opp, så har windows sluttet å ta med msg+ og logitech "keyboard buttonkontroll" i oppstarten. Det er disse to jeg vet om men det kan være at flere ting som skal start opp som man ikke "ser", ikke starter opp. Er det mulig å se på hva som har vært i registeret i oppstart seksjonen, eller er all info slettet?(det virker som at det er i oppstartseksjonen i registeret at det er noe bøff) kan jeg stille tilbake registeret på noen måte( har vært borti noe slik en gang i tiden)? eller kan man fikse dette på noen annen måte? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Prøv systemrestore(systemgjenoppretting). Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) har prøvd systemrestore men det fungerte ikke. har ikke no backup av registeret. Noen andre forslag? Endret 29. februar 2004 av Qwark Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå