sluffy Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg får ny mobil i dag og lurer på hvor lenge den skal lade første gangen. I og med at det er en ganske ny telefon (G5400) så har den vel batteri av typen Li-Ion eller Li-Pol, og i følge guiden til amobil så stopper det å ta i mot strøm når det er fulladet. Det blir jo mest sansynlig fulladet lenge før det har gått 20 timer, (eller hva det no er folk sier at den skal lade) så da har det jo liten hensikt at den ligger lenger å lader enn til det er fullt. Så kommer spørsmålet. Hvor lenge bør den lade? Og for de som ikke har leste den så er battriguiden her. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 hmm... til batteriet ikke er varmt lengre? mobilen min blir varm bak mens den lader.. men hvis den har ladet hele dagen elns, så er den ikke varm lengre.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 og så var det noe litt off topic: Mobilen er bestillt hos Mpx.no og jeg lurer på hvordan de vil ha pengene sine. Må jeg betale på posten (sånn oppkravsgreier) eller får jeg pakken med en faktura oppi sånn at jeg kan betale fra nettbank? Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 og så var det noe litt off topic: Mobilen er bestillt hos Mpx.no og jeg lurer på hvordan de vil ha pengene sine. Må jeg betale på posten (sånn oppkravsgreier) eller får jeg pakken med en faktura oppi sånn at jeg kan betale fra nettbank? spørs hvordan du bestilte. entenn må du hente den på posten og betale penga der. eller så kommer den hjem til deg, og du må betale med kort før du får pakken. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Tror ikke det har så veldig mye effekt å lade den lengre enn at bateriet er full lada..(kanse litt lenger) Så lenge du bruker telefonen til den er HELT utlada og så lader den helt opp igjen noen ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå