JZA Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Fikk tekstmelding om dette på torsdag Lenke til kommentar
jevel Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg forlot nettopp en av de bedre BT dealene hos NetCom til fordel for Chess King. Selv om BT er det billigste abb. NetCom har, så er det fortsatt for dyrt synes jeg. Hadde ca. 2.200,- til 2.400,- i mnd med datatrafikk hos NetCom. Ligger stabilt rundt 1.400,- hos Chess. Da har jeg kuttet ut GPRS storbruker som jeg hadde hos NetCom, og bruker GPRS mindre. (Vil anslå en innsparing på ca. 350,- på datatrafikk på grunn av mindre volum.) -KJ Lenke til kommentar
JZA Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg forlot nettopp en av de bedre BT dealene hos NetCom til fordel for Chess King. Selv om BT er det billigste abb. NetCom har, så er det fortsatt for dyrt synes jeg. Hadde ca. 2.200,- til 2.400,- i mnd med datatrafikk hos NetCom. Ligger stabilt rundt 1.400,- hos Chess. Da har jeg kuttet ut GPRS storbruker som jeg hadde hos NetCom, og bruker GPRS mindre. (Vil anslå en innsparing på ca. 350,- på datatrafikk på grunn av mindre volum.) -KJ Hva er en av de bedre avtalene da? Hvor mange prosent rabatt fikk du da? Kan ikke forstå hvordan Chess King får blitt billigere, hvis de ikke er MYE billigere på datatrafikk. Nå er det jo 69 øre på ringing og 59 øre på sms, og rundt 100 kroner i måneden i fast avgift. Lenke til kommentar
karrog Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Med chess King betaler du nå 80kr i mnd - en gang i året = 960,- Minutt prisen er på 87 øre, start avgift er på 59 øre, og sms på 44 øre. GPRS trafikk: 60 kroner for første MB og videre 16 kroner pr. MB. Vil si at dette abo er det mest suverene for den vanlige bruker, og jeg skjønner ikke de som sitter på rådyre netcom og telenor abo. Hvis noen har planer om å kjøpe seg nye telefoner, så for guds skyld ikke tro at dere gjør et kupp ved å kjøpe en telefon med bindingstid, for det ser så mye billigere ut en hva det er, med abo priser + + så blir telefonen MYE dyrere enn hva den ville kostet uten abo. Roger'n Lenke til kommentar
Errae Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 vil annbefale å IKKE kjøpe binding uansett jeg ,- det er bare en form for nedbetaling og tlfen blir som oftest dyrere uansett til slutt )= Lenke til kommentar
JZA Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Med chess King betaler du nå 80kr i mnd - en gang i året = 960,- Minutt prisen er på 87 øre, start avgift er på 59 øre, og sms på 44 øre. GPRS trafikk: 60 kroner for første MB og videre 16 kroner pr. MB. Vil si at dette abo er det mest suverene for den vanlige bruker, og jeg skjønner ikke de som sitter på rådyre netcom og telenor abo. Hvis noen har planer om å kjøpe seg nye telefoner, så for guds skyld ikke tro at dere gjør et kupp ved å kjøpe en telefon med bindingstid, for det ser så mye billigere ut en hva det er, med abo priser + + så blir telefonen MYE dyrere enn hva den ville kostet uten abo. Roger'n Jeg har allerde fortalt dette sikkert 10 ganger. Netcom BT: Månedspris ca. 100 kroner, ringing 70 øre, oppstart 50 øre, og sms 60 øre. GPRS: Pris pr. KB opptil 0,5 MB kr 0,08 Pris pr. KB utover 0,5 MB pr. mnd. kr 0,012 46 Kroner for første MB. 12 Kroner pr. MB etter dette Markedets beste forsikring, og subsidier på rundt 1500 kroner av billigste butikk uten abb, så føler jeg at valget ikke er vanskelig. Lenke til kommentar
prisbevist Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 GPRS hos Combitel koster 0,012 pr KB fra første KB lastet ned.... Jeg sparer i forhold til Chess King: 48,- for første MB deretter 4,- pr MB Slå den! Lenke til kommentar
karrog Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 fin fin pris det ja, men jeg benytter meg så sjelden av GPRS, sitter på nett på jobb, og har nettverk hjemme. så da betyr ikke den prisen så veldig mye, så lenge ringeprisene til chess er så lave som de er.... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg har allerde fortalt dette sikkert 10 ganger. Netcom BT: Månedspris ca. 100 kroner, ringing 70 øre, oppstart 50 øre, og sms 60 øre. GPRS: Pris pr. KB opptil 0,5 MB kr 0,08 Pris pr. KB utover 0,5 MB pr. mnd. kr 0,012 46 Kroner for første MB. 12 Kroner pr. MB etter dette Markedets beste forsikring, og subsidier på rundt 1500 kroner av billigste butikk uten abb, så føler jeg at valget ikke er vanskelig. Joda. Finfin pris. Aberet er jo da at det er eks. mva. priser. http://www.netcom.no/default.asp?Identificator=2.13.2.04 -KJ Lenke til kommentar
JZA Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Det er medberegnet mva, pga rabatten man får. Jeg får en rabatt som er nesten like stor momsen, derfor økningen på kun ett øre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå