Döden Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Spillet er så gjennomført voldlig at det blir genialt. (Nå har jo jeg bare spilt demo'n da men... ) Enten hater du det eller elsker det. Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 joda greit nok. beste er vel komentaren til presten utenfor kirken "come on my peacefull bretheren, lets kick some pyjama wearing butt!" så kommer de "fredlige" prestene ut med rifler og hagler og peprer nbed alle de gale selvmords-mennene-med-turban-og-"pyjamas?" artig spill og spille enten når man får karakter boka eller i fylla, men det er vansklig i fylla, bedre med "seriøse" sam Deler av innleget kan sikkert være rasistisk. bare så det er sagt så er jeg IKKE rassist. men det er faktisk en hendelse i dette "skrudde" spillet som foregår slikt. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Altså det er ikke rasisme å si at muslimene angrep deg på spillet, hvis dette skjedde i spillet. (Hvis folkene i spillet var muslimer har da dette for guds skyld ikke noe å gjøre med rasisme da.) Ikke sikkert at de var "fargede", og mitt syn ville det vært mer rasistisk å omtale de som "xxx" eller "turban" - folkene kom å angrep meg. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 et av de verste møkkaspillene noensinne. The Sims er bedre enn det og jeg liker absolutt ikke The Sims. Makan til dasshumor skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 et av de verste møkkaspillene noensinne.The Sims er bedre enn det og jeg liker absolutt ikke The Sims. Makan til dasshumor skal du lete lenge etter Det var konstruktiv kritikk.. Sikker på at du har prøvd spillet? eller kanskje ikke bare skjønt det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå