Gå til innhold

Hva synes dere om Postal 2?

Anbefalte innlegg

Nja.. blir litt vanskelig å ikke drepe noen når f.eks muslimene stormer kirka..

Er ikke det litt rasistisk?

Har ikke spilt spillet selv...kanskje personen mener en hendelse i spillet eller noe lignende.

Hvis ikke så vil jeg nok anbefale personen å ikke komme med slike uttalelser mere.

Da kan det desverre bli en ferie på han/henne :\

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nja.. blir litt vanskelig å ikke drepe noen når f.eks muslimene stormer kirka..

Er ikke det litt rasistisk?

Har ikke spilt spillet selv...kanskje personen mener en hendelse i spillet eller noe lignende.

Hvis ikke så vil jeg nok anbefale personen å ikke komme med slike uttalelser mere.

Da kan det desverre bli en ferie på han/henne :\

Det er en hendelse i spillet der det kommer masse muslimer, eller ikke muslimer, men masse Osama Bil Ladener :p . Så ville ikke si det var så veldig rasistisk...

Lenke til kommentar

Lang versjon:

Enda en unnskyldning for å prooe masse vold inn i et spill, akkurat som Manhunt. Helt greit for meg, bare om spillet hadde vært noe bra... Grafikken er ikke spesielt god, kontrollsystemet er helt sau, og man blir lei av å sette fyr på folk etter ca. en halvtime...

Kort versjon:

Det suger hardt! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Vel, spillet var veldig morsomt de første timene, men etter å ha gått igjennom det i løpet av enda noen timer har jeg ikke tatt det fram igjen. Og det var tidlig i fjor sommer. Loade-tida var helt klart u-utholdelig og spillet var ikke spesielt givende for å si det sånn. Men missionene var stort sett morsomme og mye var satt på spissen. Kan si det sånn at spillet ikke er det dårligste jeg har spilt, men har man først gått i gjennom det og husker handlingen vil man ikke ta det fram igjen med det første.

Lenke til kommentar

Hmm...syntes nå dette spillet var hysterisk morsomt å spille. I motsetning til postal 1, så er nok postal 2 ment for å være morsomt og voldelig (postal 1 var også voldelig, men ikke morsom på samme måte).

Nokså så arting når du blir slått ned av de redneck folka, og våkner opp i gimp-drakten (Pulp Fiction rip-off). :D

Ellers når noe kan gå galt, så går det som regel galt, typisk postal 2. ;)

Lenke til kommentar

Synes det er grei 'pause-underholdning', men ikke noe mer. Morsomt å tenne på muslimene ved kirken, for så å pisse på dem! Når attpåtil prestene kommer bevæpnet til tennene for å hjelpe til, da er det morsomt :p

Eller når man møter aktivistene uten for Running With Scissors(?) kontorer. Det er også rimelig morsomt. :thumbs:

Lenke til kommentar
Hadde Postal 2 hatt Multiplayer tror jeg at dette spillet hadde tatt helt av.

Hva? Kødder du? Se to innlegg lengre opp.. :no:

Kan godt hende han har modem, jeg sliter ihvertfall med at det bruker og dobelposte noen av innlegene mine.

(Tiltaler modemet mitt som "det", høres kanskje litt dumt ut :blush: )

Lenke til kommentar

Spillet suger lut!

Grafikken er elendig, lydene/voice suger, er rett og slett et dårlig utført arbeid! Greit nok, kan ha en avslappende effekt og bare gå rundt å drepe fgolk, men da går jeg heller for GTA anytime, for Postal 2 er kanskje det spillet som ejg angrer mest på at jeg har brukt båndbredden min på å laste ned (jada, kom igjen å flame meg dere antipiracy-geeks)...

Styr unna Postal 2, for de av dere som faktisk kjøper det, så har jeg ingen medlidenhet, er man dum nok til å kjøpe spillet, så får man brenne inne med det osgå. Eneren derimot var faktisk veldig bra (den gang), emn med 2'ere, den teknologien og de mulighetene de hadde med konseptet, så skjøt de selv selv i foten så det sang! Møkkaspill!

Lenke til kommentar
Hadde Postal 2 hatt Multiplayer tror jeg at dette spillet hadde tatt helt av.

Hadde ikke tatt av om det så hadde vinger og jetmotor! Spillet kommer aldri til å ta av! Crash n' burn er vel stikkordet her...

MP til Postal 2 er faktisk ganske morsom..

Det var forøvrig SP-delen av spillet også. Greit, det kunne vært bedre gjennomført, loadingen er ikke noe problem, det går mye raskere med patch.

Humoren er jo bra også da, SYK, men bra. Spillet er jo ett USA satt veldig på spissen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...