Cs-mannen Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Jeg synes egentlig det suger... Endret 28. februar 2004 av Cs-mannen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Det har vært en gigantisk diskusjon om dette før.. søk litt i 'diskuter artikler'-kategorien til gamer.no. Lenke til kommentar
kongekrabben Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Neinei Postal 2 e jo drit kult........våpen og dreping.....to veldig gode ingredeienser i eit spel...... Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 ahhhhhh en total avslappning når man spiller det, gleder meg til postal 3 Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Har ikke prøvd Postal 2, men jeg gikk rett av sted å kjøpte egen spade etter Postal 1.... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Kynisk spill, lag det voldelig, så kjøper alle det! Bare noe drit... Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Postal 2 e artig det... bruke katter som lyddemper (litt groteskt) Men det selges jo ikke i norske butikker, fordi det e så voldelig, hehe.(Vet ikke helt om dette stemmer, men det var mye diskusjon om dette) Det som e SINNSYKT plagsom med det spillet, e loadingen! Men ellers så e spillet greit... begynner å bli litt lei sjøl. Endret 1. mars 2004 av PCXray Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Spill som selger FORDI de er voldelige er crap. Spill som selges fordi de er bra og voldelige, kan være bra, som f. eks GTA. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Veldig gøy i begynnelsen, med det gikk fort over synes jeg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Elendig gameplay Kort Middels grafikk Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det var morro til å begynne med. Men man gikk fort lei. Her kan man snakke om at det gikk i samme tralten. Et utspekulert spill, som ikke ga meg særlig mye. Liker å ta de slemme gutta jeg. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg kjøpte det i en norsk butikk, har ikke hørt om noe forbud. De lange lastetidene blir kortere med patchen + et nytt området av(under) byen. Det finnes en hel del mods/kart å laste ned fra div. fansider. Voldelig spill? Det er opp til deg selv om du vil bruke vold eller ikke i spillet. Det er det eneste førsteperson skytespillet jeg har prøvd som du kan velge å IKKE drepe hundrevis av "fiender". Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg kjøpte det i en norsk butikk, har ikke hørt om noe forbud. De lange lastetidene blir kortere med patchen + et nytt området av(under) byen. Det finnes en hel del mods/kart å laste ned fra div. fansider.Voldelig spill? Det er opp til deg selv om du vil bruke vold eller ikke i spillet. Det er det eneste førsteperson skytespillet jeg har prøvd som du kan velge å IKKE drepe hundrevis av "fiender". Nja.. blir litt vanskelig å ikke drepe noen når f.eks muslimene stormer kirka.. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Ikke et av de beste spillene, men utrolig artig Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Søppel spill på alle områder.... Lenke til kommentar
Straits Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Syns egentlig spiller er ganske arti, men i moderate mengder! Dessuten er loadin tida i spillet ALTFOR lang! Sovner jo før den har loada ferdig jo! Lenke til kommentar
KnightJoker Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Skal du få ut litt aggerisjon er det bare å spille postal 2. Det er avslappende.... Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg kjøpte det i en norsk butikk, har ikke hørt om noe forbud. De lange lastetidene blir kortere med patchen + et nytt området av(under) byen. Det finnes en hel del mods/kart å laste ned fra div. fansider.Voldelig spill? Det er opp til deg selv om du vil bruke vold eller ikke i spillet. Det er det eneste førsteperson skytespillet jeg har prøvd som du kan velge å IKKE drepe hundrevis av "fiender". Hvilken patch? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg kjøpte det i en norsk butikk, har ikke hørt om noe forbud. De lange lastetidene blir kortere med patchen + et nytt området av(under) byen. Det finnes en hel del mods/kart å laste ned fra div. fansider.Voldelig spill? Det er opp til deg selv om du vil bruke vold eller ikke i spillet. Det er det eneste førsteperson skytespillet jeg har prøvd som du kan velge å IKKE drepe hundrevis av "fiender". Hvilken patch? Med Postal 2: Share The Pain kan du seff fortsatt spille singelplayer, og da tror jeg loadingen skal være betraktelig kortere.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg kjøpte det i en norsk butikk, har ikke hørt om noe forbud. De lange lastetidene blir kortere med patchen + et nytt området av(under) byen. Det finnes en hel del mods/kart å laste ned fra div. fansider.Voldelig spill? Det er opp til deg selv om du vil bruke vold eller ikke i spillet. Det er det eneste førsteperson skytespillet jeg har prøvd som du kan velge å IKKE drepe hundrevis av "fiender". Nja.. blir litt vanskelig å ikke drepe noen når f.eks muslimene stormer kirka.. Er ikke det litt rasistisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå