joffar Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hei, Har puslet litt med en design ide, og vil gjerne ha litt feedback med hensyn til design, farger etc.. Her er Linken Det grå feltet i midten er kun der for å indikere ett tekst felt. På forhånd takk iv Lenke til kommentar
???????? Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Du er inne på en morsom idé der teksten skal stå - det grå området. Fargevalgtet i menyen (og linje rundt) blir veldig dominerende, og det er liksom "det samme hele tiden" - ikke engang logoen skiller seg ut. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Siden var jo utrolig hakkete da, trodde bildet automatisk hadde forminsket seg i leseren, men så var ikke tilfellet. Skal det være slik, eller er det noe du har gjort for å forminske enten selve bildet eller størrelsen på det før du la det ut? Det kan i hvert fall ikke se slik det ser ut nå. Ville brukt en annen bakgrunnsfarge en hvit. Tekstrammen, altså der innholdet kommer, stod jo ikke helt i samme stil som resten. Kjedelig header, men mulig den kan fungere delvis hvis siden skal ha et litt enkelt preg, men ser ikke ut som du har gått for et enkelt design? Savner en liten innramming av siden på en måte. Nå henger den i noen løse tråder. Du har i hvert fall prøvd på noe orginalt og det skal du har får, men utførelsen kan gjøres en del bedre. En syk ilder på slutten, så det er en svak 3er. Lenke til kommentar
armatua Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Morsomt og orginalt, det der! Jeg er enig i at bildene hakker litt - bruk kanskje glattere linjer. Men hvis du benytter svart/mørkeblå bakgrunnsfarge får du skjult noe av det. Jeg synes du bør beholde formen som den er - det er noe utenom det vanlige. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 synes oppsettet var ganske merkelig. en feit ramme rundt det hele. innholdsboksen ser det ut som om den bare er plassert oppå rammen, passer ikke sammen, må nok jobbe litt mer med det der.. liker ikke den syyke embossen, ser ut som om siden kommer ut av skjermen. men keep going Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 404? nope, alt er der. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 den embossen der plager meg litt og... ville degradert til 2 ildere pga den... men lar det være for denne gang... Lenke til kommentar
huf Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Det her var jo meget hakkete eller hva? Hva har du gjort med bildet? Forstørret det? Eller laget det i paint.. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 selvom jeg er en stor fan av bevel effekten synes jeg at siden S U G D E hardt.. Start på nytt.. Btw det ser ut som du har brukt lasso tool til og klippe ut bildene.. hvis det er PS og ikke Paint du har brukt.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Den der SKRIKER etter litt antialiasing! Ellers er det en cheesy bevel & emboss-effekt som dominerer Hot Tip of The Day: Start over Lenke til kommentar
joffar Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg er enig at det er litt hakkete, men er ikke ferdig enda. Skal prøve å myke opp overgangen litt. Har ett par ideer for å lage ovegangen mellom tekst feltet og rammen... Vi får se.. Takker for input. Lenke til kommentar
joffar Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg har oppdatert og forandret litt på emboss og slikt... Sjekk det ut og gi meg litt kritikk... please. Link her iv Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Det er fremdeles veldig jaggete, det ødelegger helthetintrykket mitt med en gang. For å være helt (h)ærlig, ser jeg ikke forskjellen. Synes dette kanskje blir litt for "avansert" og enkelt på en gang. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Fremdeles skriker den etter litt antialiasing. Bevel & Emboss var fremdeles like fæl Karakter: 1 av 6 Jam's Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Vi er iallefall enig med karakterene Loomy, selv om en ilder sier mye mer enn et jam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå