!KO! Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 skal kjøpe meg nytt hk og cpu men hva av dette burde jeg kjøpe? -liker og overklokke og sånt -har Kingston hyper X pc3500 minne fra før -og kommer til og spille mye krevende spill osv -litt video/bilde redigering hva er best til det av disse eksemplene intel: Abit IC7-MAX3 Hovedkort S478/800mhz - S-ATA, ATX, GbLAN,Raid, Firewire, + Intel Pentium 4 - 3.0GHz / 800MHz / 512K - Socket PGA478 Boxed HT eller burde jeg kjøpe 3.0ghz men bare en Prescott? A64: Gigabyte K8VNXP VIA K8T800 - ATX/S-ATA/LAN/LYD/Firewire/ + AMD Athlon 64 3000+ BOXED - Socket 754 512KB cache hva er best hva burde jeg kjøpe av det``??? trenger kanske bra hjelp skal snart bestille noe nytt:D Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 skal kjøpe meg nytt hk og cpu men hva av dette burde jeg kjøpe?-liker og overklokke og sånt -og kommer til og spille mye krevende spill osv Til spill er A64 overlegent kontra P4 men i videoredigering er P4 best. Når det gjelder overklokking så må du vente på nforce 3 250 som kommer ganske snart om du skal klokke en A64 høyere enn det som blir gjort i dag. Jeg hadde nok valgt en A64 og ventet på nforce 3 250 og 64bit støtte er også kjekt når du en dag bestemmer deg for å stase på det. A64 har også virusbeskyttelse innebygd i prosessoren som også ikke er dumt å få med på kjøpet samt den støtter Cool'n'Quiet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå