Mio Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hei! For 2 uker siden kjøpte jeg meg et Logitech Z-680 system på Expert. Nå har jeg fått problemer med kontrollen som fulgte med, det er power knappen på kontrollen som ikke vil virke lenger.Er det en kjent svakhet med kontrollen som noen vet om? den har ikke vært utsatt for slag eller noe sånt.Håper man bare kan sende inn kontrollen for sjekk og ikke hele pakka. Mio Lenke til kommentar
Kjetil87 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg tror ikke det er et kjent problem, jeg har i allfall aldri hørt om det. Ring til expert, da kommer du til å få masse info om hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Har ikke hatt noe problemer med det. Bruker nesten aldri kontrollen heller. Men jeg må sikte rett på kontrollpanlelet for at det skal funke fint Lenke til kommentar
Mio Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Har ikke hatt noe problemer med det. Bruker nesten aldri kontrollen heller.Men jeg må sikte rett på kontrollpanlelet for at det skal funke fint Må sikte godt her oxo..hehe Men alle de andre knappene fungerer,så det er rart power on knappen på kontrollen ikke virker lenger.Virker litt jalla den kontrollen.Tnx for svar Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 sikkert sikring som har godt. (den ved siden av powerknappen på bassen) sku ut med flat skrujern, og kjøp ny (billig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå