Gå til innhold

Anbefaling av ny telefon

@b

Anbefalte innlegg

EDIT: Anbefaling av telefon

Jeg har ventet lenge (altfor lenge) med innkjøp av ny mobil. Panasonic GD 87 har alt, untatt Bluetooth og Java, som jeg legger stor vekt på. Har noen andre anbefalinger? Bør ha sterk TFT-skjerm.

Jeg vil heller satse på Panasonic X700. Men det er for lenge å vente. Vet noen mer eksakt når den blir lansert (høsten 2004), og hva prisen vil ligge på?

Endret av @b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke, man kan komme det nærmere, end at telefonen kommer engang til efteråret. Det kan lige så godt blive engang i november som engang i august - medmindre der opstår tekniske vanskeligheder, så den først kommer næste år. :ermm:

Der er jo tale om en smartphone med symbian series 60 platformen og VGA-kamera, så prisen bliver sikkert høj. 6000-7000 kr. vil jeg skyde på.

Efter alt at dømme kommer telefonen dog med udstikkende antenne - en skønhedsfejl, som måske kan trække prisen lidt ned. ;)

Edit: Min kommentar foroven handler om X700. Bare for at undgå misforståelser. :roll:

Endret av Heiberg
Lenke til kommentar
Redigerte innlegget til anbefaling av telefon i steden for.

Hvilken smartphone er det snakk om? Merke?

Erhm, engang imellem kan muligheden for editering godt skabe lidt forvirring - især så sent på natten. :D

Men min kommentar foroven handler altså om X700. :thumbs:

Lenke til kommentar
Redigerte innlegget til anbefaling av telefon i steden for.

Hvilken smartphone er det snakk om? Merke?

Erhm, engang imellem kan muligheden for editering godt skabe lidt forvirring - især så sent på natten. :D

Men min kommentar foroven handler altså om X700. :thumbs:

Jeg vet. Beklager.

Jeg trodde jeg rakk å redigere det før noen svarte.

Hvor finner jeg spesifikkasjoner om X700?

Her er en annen tråd.

Lenke til kommentar
må det være en panasonic?

hvis ikke kan jeg på det sterkeste anbefale Sendo X :thumbs:

Nei, det må ikke være en Panasonic. Etter å ha lest en grundigere test av GD 87, er den helt utelukket. Sendo X så veldig lovende ut.

Lenke til kommentar
må det være en panasonic?

hvis ikke kan jeg på det sterkeste anbefale Sendo X :thumbs:

Nei, det må ikke være en Panasonic. Etter å ha lest en grundigere test av GD 87, er den helt utelukket. Sendo X så veldig lovende ut.

oxo har jo Sendo det helt geniale opplegge i kamerasystemet sitt som fjerner røde øyne på bildene oxo har den blitz- :thumbs::thumbup::w00t:

Lenke til kommentar
oxo har jo Sendo det helt geniale opplegge i kamerasystemet sitt som fjerner røde øyne på bildene oxo har den blitz- :thumbs::thumbup::w00t:

Noen gang prøvd et kamera med anti-røde øyne funksjon?

Det er jo et must så lenge "blitzen" er til stede, det går bare ut på at blitzen (eventuelt hjelpelampa, slik som på kameraet mitt) blinker en gang før bildet blir klart, så øynene ikke får det store sjokket eller.no...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...