Gå til innhold

Nokia 6600 vs Samsung e700

supah

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg ny mobil, og valget står mellom N6600 og e700. Jeg har lest en hel del anmeldelser og erfaringer, men er fortsatt usikker. Føler at nokiaen kanskje blir i største laget, kanskje litt for stor til å ha i lomma osv..? :ermm: Mens e700 har en hel del små-feil og jeg vet ikke om jeg vil like meny og navigering o.l. :shrug: For min del betyr design veldig mye, men funksjoner og menyenes utseende er også viktig.

Alle innspill vil være til hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt klart Nokia 6600.

Jeg syntes selv at den virket litt stor, men den passer akkurat perfekt til å ha i hånden og i lommen. Den har så si alt du trenger på mobilen. En fantastisk skjerm som slår de fleste mobiler. Den eneste negative erfaringer jeg har hørt fra folk som har hatt den er at det kan oppstå pixel feil på display, men det er sjelden. Og får du fler enn 3 pixel feil skal du få erstatte den med en ny.

Du kommer ikke til å angre hvis du kjøper deg den.

Lenke til kommentar

Har nå e700.

Hva skal jeg si om den? Tja den mangler blåtann og har en liten gunstig batteriladerfunksjon.

Men kommer jeg til å bruke blåtann i de nærmeste to årene (som denne mobilen lever hos meg)??? Sannsynligvis ikke.

Hadde knaskje brukt den funkjsonen hvis den var der, men jeg ser på samboern som har blåtann på sin og hun har brukt den funksjonen 1 gang på ett år.

Så du må jo stille deg spørsmålet om hv adu skal bruke den til. Jeg har mobil kun for en ting: til å ringe med. For alt annet har jeg mye bedre utstyr som ingen mobil kommer til å ha de første ti åra....

Så jeg gikk rett etter design og e700 er et smykke og har i tillegg OLED skjerm (og jeg er jo skjermfrik så) på forsiden.

Bruker du mobilen til mer enn å ringe med kan du gå for den andre modellen....

Lenke til kommentar

Kjøpte e700 :) Veldig fornøyd etter et par timers bruk :p

Tenker mest på design, så denne mobilen vil nok holde for meg en liten stund framover i hvert fall.

Noen som vet hvordan man fjerner operatørlogo o .l.?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe meg ny mobil, og valget står mellom N6600 og e700. Jeg har lest en hel del anmeldelser og erfaringer, men er fortsatt usikker. Føler at nokiaen kanskje blir i største laget, kanskje litt for stor til å ha i lomma osv..? :ermm: Mens e700 har en hel del små-feil og jeg vet ikke om jeg vil like meny og navigering o.l. :shrug: For min del betyr design veldig mye, men funksjoner og menyenes utseende er også viktig.

Alle innspill vil være til hjelp! :)

men samsung har kvalitet!

Samsung er den klare vinneren med minst klager av de fem store mobilprodusentene. Til tross for en markedsandel på over 10 prosent har selskapet kun en klageandel på to prosent.

Lenke til kommentar

Edit: oivind_dahle, kjøpte du en så dyr mobil for å ringe med??

japp

Design fremfor alt!!

Har hatt nokia i alle år og har dem langt opp i halsen. Har aldri hatt så store problemer med et merke. Bestemte meg derfor at jeg skulle ha alt annet enn Nokia. Har hatt ti ulike modeller av denne produsenten og jeg kan garantere at det ikke blir en nummer 11. Jeg har hatt trøbbel med samtlige...

Valget sto mellom Sony/Ericcson , LG ,panasonic og samsung.

Og valget var enkelt når man går etter design. SE var bare for tjukk, og jeg liker ikke tjukke telefoner (eller damer). LG og Panasonic tror fortsatt at antenne er stilig (jeg mener det stikk motsatte). Samsung er uten tvil den stiligste mobilen på markedet i dag.

Jeg kjøper kun toppmodeller når jeg er på jakt, og jeg kjøper kun mobil 1 gang hvert annet år. Så neste blir sikkert en g3 telefon....

Lenke til kommentar

:w00t:

samsungen scorer helt klart mest på designe, men når det kommer til system og ytelse og slikt er N6600 overlegen. :yes:

symbian-plattformen 6600 kjører på er jo bare helt genial :thumbs::thumbup:

men som sagt e700 er LEKKER!!!!!!!! :cool:

Endret av SumSar
Lenke til kommentar

symbian-plattformen 6600 kjører på er jo bare helt genial :thumbs::thumbup:

Ja, men samtidig er den jo lidt tung i optrækket og omstændelig at arbejde med.

Så hvis telefonen kun skal bruges til at ringe med - samt til at se lækker ud - er e700 helt sikkert det rigtige valg. :thumbup:

Lenke til kommentar
Kjøpte e700 :) Veldig fornøyd etter et par timers bruk :p

Tenker mest på design, så denne mobilen vil nok holde for meg en liten stund framover i hvert fall.

Noen som vet hvordan man fjerner operatørlogo o .l.?

På forhånd takk :)

Du fjerner all tekst i displayet ved følgende fremgangsmåte:

telefoninnstillinger --> display --> bakgrunnsbilde --> tekstposisjon --> av

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...