Haugnæss Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Vet ikke om det passer med dette onnlegget her, MEN prøver. Kan ha noe med resten av systemet å gjøre. Har nettopp formatert pcen, og lagt in xp osv på nytt. Så skjer det, min intellimouse3.0 henger seg i CS oftere og oftere. Har ikke skjedd før nå, etter at jeg formaterte. Hva er galt, har slitt med samme problem før, at den skrudde seg av og på osv. Men nå skrur den seg ikke av og på, men lyser. Si hvis jeg skyter, så henger den seg så skyter den selv om jeg slipper. Sliter litt med tastatur å, at det henger seg litt. ikke på samme måte, men at virker som den av og til henger litt etter. Lenke til kommentar
master_x Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Prøv å legge inn drivere som fulgte med til musa og tastaturet Lenke til kommentar
Haugnæss Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 har aldri instalert driver for tastatur før Lenke til kommentar
staljin Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Driver Det er driver for Intelli Mouse, hart du Intelli Mouse EXPLORER eller OPPTICAL skjekk her under "Download Software. Her finnes også drivere for tastatur. Staljin Endret 28. februar 2004 av staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå