Amadeux Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg er Telenor ADSL abonnent (!) Grunnet at mitt nærområde ikke er akkurat prioritert hos noen av leverandørene må jeg nok ta til takke med dette "tilbudet" ennå en stund. Det jeg blir mildt sagt opprørt over, (mange f**** ord kunne vært brukt istedet), er at det virker som om kapasiteten til Telenor ikke er tilstrekkelig i helgetidene. Mulig det er høyere belastning på de serverne jeg besøker i helgene, men hastigheten både oppstrøms og nedstrøms er vesentlig tregere i dette tidsrommet. Har sendt mail til Telenor kundeservice og spurt om dette, svaret er " at dette nok skyldes generelle problemer i ditt område, feilen skal nå være utbedret". Jeg kan ikke se at noe er endret ift tidligere situasjon, lurer bare på om det er noen andre med liknende erfaringer? Eller er andre leverandører rett og slett bedre? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Litt offtopic, men skriv deg på listen som det refereres til her , for å bidra til at bredbånd blir bygget ut i ditt nærområde. Beklager at jeg ikke kan hjelpe med det aktuelle problemet ditt. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå