Gå til innhold

Hvilke farger skal jeg bruke i kabbinettet?

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å bestemme meg om hvilke farger jeg skal bruke i kabinettet... :(

Skal bestille dette kabinettet og noen PAPST-vifter samt en 120mm Titan.

Tenkte meg også to Sunbeam "kalde katoder" og to runde katoder fra microplex...

Neonstrips? Har aldri sett disse så jeg vet ikke om det er verdt å svi av 200...

Så! Hvilke farger egner seg godt sammen? (tenkte meg en katode i toppen og en i bunn', har allerede hørt snakk om at rødt+grønt=bad) Burde jeg satse på runde katoder i tillegg eller blir det bare rot?

Kjør på!! Gjerne bilder... ;)

Mvh

Daffa

Hvor skal du bestille det, er DESP. etter det!!!!!!! :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rød + grønt

Grønt alene

Rødt alene

Blått alene

Blått + grønt

Min personlige favoritt er sølv/metall look og grønt da.

du liker ALLE farger du?

Ingen som syns at Gult/hvitt er tøft da?? vil gjerne se bilder av det...

Har ikke sagt at jeg liker alle kombinasjonene, jeg bare listet opp de forskjellige kombinasjonene som du får i katoder, og som passer best sammen.

Personlig favoritt er børstet stål, evt blankpolert sølv og grønn.

Gult er også kult, men bare i moderate mengder. Men synes personlig at gult er pent, men bare når du ikke kombinerer det med noen annen farge.

Blått er også rått og passer godt sammen med rødt, but in the end you have to decide for yourself.

Lenke til kommentar

jeg hadde vantech toweret lakka matt svart inni og utenpå med blå kathoder og plexi i, og det var grisetøfft!

jeg kommer til å kjøpe meg et nytt ett når jeg får neste stipend hvis ikke en mobile barton blir for fristende..

det på komplett anbefales da det de hadde på 3dfx ikke lenger produseres.

Lenke til kommentar

Hey du desperate Radeon, her (komplett) skal jeg kjøpe kabinettet, finner det ingen andre steder der det kommer inn før 18/3, nå er jeg litt usikker på om de selger det med de sinnsykt kule "blur"-effektene på sidene, men jeg har sendt mail...

Takk for all hjelp vedr. farger på katoder og kabinett, jeg tror jeg lander på 1 blå katode i toppen samt en 120mm i taket, og en rød katode i bunn samt en 80mm vifte på siden med CS-grill...

avancemod.jpg

Takker for alle gode svar...

Mvh

Daffa

Endret av GAZ
Lenke til kommentar

Før så hadde jeg et sånt kabinett (alle de smarte løsningene er like)

og det er et DRITT kabinett..det er greit nok viss du ikke skal ha vindu og sånt.. men noe hærk og modde...tungt og ufyselig.. det er lissom så massivt..STÅL!! mitt veier sikkert 14kg eller noe sånt... uten hw...

men det er min erfaring.. med alle de smarte løsningene er det genialt... om du ikke skal modde for det er ingen modde muligheter, men dønn stabilt ikke noe vakling eller noe sånt..bra med vifte plasser men svært dårlige viftegriller...

(hadde de lagd dette kabinettet i alu og litt mer gjennomtenkte vifte plasseringer, noen i toppen f eks..) hadde det vært litt bedre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...