GAZ Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg klarer ikke å bestemme meg om hvilke farger jeg skal bruke i kabinettet... Skal bestille dette kabinettet og noen PAPST-vifter samt en 120mm Titan. Tenkte meg også to Sunbeam "kalde katoder" og to runde katoder fra microplex... Neonstrips? Har aldri sett disse så jeg vet ikke om det er verdt å svi av 200... Så! Hvilke farger egner seg godt sammen? (tenkte meg en katode i toppen og en i bunn', har allerede hørt snakk om at rødt+grønt=bad) Burde jeg satse på runde katoder i tillegg eller blir det bare rot? Kjør på!! Gjerne bilder... Mvh Daffa Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Er veldig glad i BLÅTT i pc`er jeg da.. Desuten SER det kaldt ut.. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Rød + grønt Grønt alene Rødt alene Blått alene Blått + grønt Min personlige favoritt er sølv/metall look og grønt da. Lenke til kommentar
GAZ Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Bare blått? Blir ikke det litt ensformig? Kanskje ikke... Lenke til kommentar
GAZ Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Rød + grøntGrønt alene Rødt alene Blått alene Blått + grønt Min personlige favoritt er sølv/metall look og grønt da. du liker ALLE farger du? Ingen som syns at Gult/hvitt er tøft da?? vil gjerne se bilder av det... Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hvitt er ganske kjedelig da.. Blått og Rødt da? Blir kanskje litt lilla-look... Lenke til kommentar
GAZ Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 ja, lilla holder jeg meg på god avstand fra... har ikke noen god grunn egentlig Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 jeg bruker blått i sølvmetallic kabinett. Det er digg! Lyst kabinett funker bra med blått lys men f.eks svart kabinett passer med rød, grønn eller mørkere farger Lenke til kommentar
GAZ Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg tenker også på å lakkere kabinettet innvendig, gull eller sølv sannsyligvis. BTW, er det noen som har bilder av casemods med BLÅvsGUL? kunne tenkt meg å sett... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 hva med svart gull? Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg tenker også på å lakkere kabinettet innvendig, gull eller sølv sannsyligvis. BTW, er det noen som har bilder av casemods med BLÅvsGUL? kunne tenkt meg å sett... Google Prøv der Lenke til kommentar
GAZ Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 hva med svart gull? svart gull? mener du svart kabinett og gull inni eller rett og slett olje Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 hva med svart gull? olje? Lenke til kommentar
GAZ Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 svart gull=olje Men det var tøffe fargesammensetninger jeg ville fram til, gul og blå sammen f.eks? Lenke til kommentar
GAZ Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 legger meg... snakker gjerne videre om svart gull i morra Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Prøv deg frem i paint Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 hvor får man kjøpt et sånt kæBBiZ? Lenke til kommentar
karamba Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Rød + grøntGrønt alene Rødt alene Blått alene Blått + grønt Min personlige favoritt er sølv/metall look og grønt da. du liker ALLE farger du? Ingen som syns at Gult/hvitt er tøft da?? vil gjerne se bilder av det... Jeg har jo hvitt/sølv, men det blir kanskje ikke det samme? Her er jo ett i gult/blått. Prøv deg frem ved å lage små prøver, enten i et tegneprogram, med tusjer på papir, eller lakk-prøver på ett eller annet skrap. Har en kamerat som brukte en grønn metallic bil-lakk i to nyanser. Det blei tøfft. Gjør du en grundig jobb, blir det meste bra. Et forslag er jo at du velger en farge (eller flere) som du liker . Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 ehh.. jeg glemte et ord der oppe jeg.. med svart gull mente jeg egentlig svart og gull.. men ikke for mye gull.. eller hva med marineblå og gull svart og sølv? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 jeg blir helt desp. hvor får jeg kjøpt det avance kabbise?.. finner det ingen sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå