Ingar Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 *undres på hva det neste skal bli* Noen forslag? CD-spilleren, DVD-anlegget, armbåndsuret eller noe? Noe som passer inn her (har lite med mimre-ting igjen, annet enn 3310-en til søstra mi, men den liker jeg ikke så ikke nevn...) hmm.. har du en brødrister? En liten brødrister test hadde vært fett ...det er kanskje litt over "streken" over hva man kan legge inn her.. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Hehe, ja, jeg har ... (hold dere fast..!) ... både brødrister og toast-machine! Men, nei, det passer nok ikke inn :/ Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Bra test, men skjermen og designet kunne du nok gitt litt mindre terningkast! ellers en bra test! Lenke til kommentar
MC60 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 UTROLIG flott test! denne likte jeg. men du var jo litt raus med terningen,det må jeg si he,he. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Litt raus? hehe det er vel bare for fun at han gjør det så ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå