Gå til innhold

Errorgreier med Invision PowerBoard-installasjon

Anbefalte innlegg

Har lasta ned det forumet som er her på hardware.no. (virker som om det er gratis..)

Jeg har lasta det opp på home.no.net, men når jeg skal installere det så kommer det opp noe error greier.

Noen som vet om jeg kan installere dette på home.no.net?

og er det noen som i det hele tatt har installert dette forumet noen steder?

##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen ;) - Blib##

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

husker ikke helt hva det var det stod. prøvde å få det frem igjen før jeg posete, men så ville ikke forum installasjonen starte igjen...

Men hvis det er sånn at ikke home.no.net støtter dette forumet så kan jeg vel bare gi opp, hvis ikke det er noen som vet om noen gratis servere som støtter det?

edit: erroren som kom opp var:

phpBB : Critical Error

Could not connect to the database

og det var det eneste som stod på siden.

Endret av andesam
Lenke til kommentar

Har skjekka alle de sidene, men det er ingen som funker. den derre frac.dk virker som det eneste jeg kan bruke, men jeg får aldri den aktiverings mailen. (brukte .dk. mail).

Er det noen som er registrert på en side og kan bekrefte at de tillbyr php og mysql, gratis?

Lenke til kommentar
Har skjekka alle de sidene, men det er ingen som funker. den derre frac.dk virker som det eneste jeg kan bruke, men jeg får aldri den aktiverings mailen. (brukte .dk. mail).

Er det noen som er registrert på en side og kan bekrefte at de tillbyr php og mysql, gratis?

Jeg har hatt frac.dk, og de har PHP og mySQL gratis, men du må aldri finne på å ha en .zip-fil på siden din, for da sletter de alt sammen automatisk... :roll:

Forøvrig er det en helt elendig oppetid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...