andesam Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Har lasta ned det forumet som er her på hardware.no. (virker som om det er gratis..) Jeg har lasta det opp på home.no.net, men når jeg skal installere det så kommer det opp noe error greier. Noen som vet om jeg kan installere dette på home.no.net? og er det noen som i det hele tatt har installert dette forumet noen steder? ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 27. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Det er fordi Invision Powerboard trenger MySQL for å kjøre, noe home.no.net ikke støtter. Dessuten har vi en PHP-del på forumet Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 "Noe error greier"? Nøyaktig hvilke(n) error får du? Og så har vi jo et PHP-forum her da. Lenke til kommentar
huf Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Kanskje litt lurt at du sier hviken error du får, og hvor.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Feilpost og flyttes til PHP-forumet Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) husker ikke helt hva det var det stod. prøvde å få det frem igjen før jeg posete, men så ville ikke forum installasjonen starte igjen... Men hvis det er sånn at ikke home.no.net støtter dette forumet så kan jeg vel bare gi opp, hvis ikke det er noen som vet om noen gratis servere som støtter det? edit: erroren som kom opp var: phpBB : Critical Error Could not connect to the database og det var det eneste som stod på siden. Endret 27. februar 2004 av andesam Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Men hvis det er sånn at ikke home.no.net støtter dette forumet så kan jeg vel bare gi opp, hvis ikke det er noen som vet om noen gratis servere som støtter det? Hvis du tar en titt i PHP FAQ'en, så er det en post med linker til gratishoster med mysql EDIT: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=129638 Endret 28. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) så litt på den linken, men det jeg har sett av de hoste sidene så var det enten masse reklame (ikke pen reklame heller, som ikke er så interresant), men er det noen som har en side hvor de hoster php sider? Endret 28. februar 2004 av andesam Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Søk her Hak av for "ingen reklame", "mysql" og "php". Da fant jeg 31 gratis webhoster Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Anbefaler http://www.frac.dk for gratis php og mysql host.. Eneste forutsetning er at du har en .dk mail. Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Eneste forutsetning er at du har en .dk mail. Som du sikkert kan få på http://sol.dk/ , http://yahoo.dk/ elns... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 har registrer meg på frac.dk, men den aktiverings mailen kommer jo aldri... Er den bare veldig treg? Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 har registrer meg på frac.dk, men den aktiverings mailen kommer jo aldri...Er den bare veldig treg? Har du brukt en .dk-adresse? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 ja, jeg registrerte en mail på sol.dk. registreringen gitt helt fint, men jeg får aldri den aktiverings mailen. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Har skjekka alle de sidene, men det er ingen som funker. den derre frac.dk virker som det eneste jeg kan bruke, men jeg får aldri den aktiverings mailen. (brukte .dk. mail). Er det noen som er registrert på en side og kan bekrefte at de tillbyr php og mysql, gratis? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Har skjekka alle de sidene, men det er ingen som funker. den derre frac.dk virker som det eneste jeg kan bruke, men jeg får aldri den aktiverings mailen. (brukte .dk. mail). Er det noen som er registrert på en side og kan bekrefte at de tillbyr php og mysql, gratis? Jeg har hatt frac.dk, og de har PHP og mySQL gratis, men du må aldri finne på å ha en .zip-fil på siden din, for da sletter de alt sammen automatisk... Forøvrig er det en helt elendig oppetid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå