ATI TwEaKer Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Hei DU Kundenr: xxxxx Vi feirer vår fireårsdag med et spesialtilbud på vår populære bredbåndsboost, Quattro. I anledning dagen byr vi på Quattro Anniversary: inntil 4 Mbps i 24 timer til kroner 44. Dette er ca 44% prosent av ordinær pris. Du må bestille Quattro Anniversary på selve bursdagen 1. mars, og du kan selv velge datoen du vil benytte boost’en. Bestill din Quattro Anniversary i løpet av mandag 1. mars på http://www.ngt.no/kundesider/tjenester/quattro/. Du trenger ditt brukernavn og passord for å bestille. Mangler du dette kan du kontakte kundeservice. Med vennlig hilsen Kundeservice NextGenTel Endret 28. februar 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
knutie Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Grattis med dagen da. hehe.. Håper vi minst får fire år til med enda bedre bredbånd fra dere (og prisreduksjoner og hastighetsjusteringer) Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hipp hurra for verdens beste ADSL-leverandør! :w00t: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Heh, de -smilyene var ikke i mailen jeg mottok Anyway, greit med 44kr for 4Mbit, men jeg skulle heller likt å sett 44kr for 1uke eller noe, da hadde jeg bestilt Skjønner meg ikke helt på markedsføringssmartingene som har kommet på Quattro da. Det burde kostet 100kr for en uke, MAKSIMALT og en burde hatt mulighet til å bestille med både VISA, mobiltelefon (!!!) og få det lagt til på regningen. De hadde solgt så ENORMT mye mer! :o Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Hipp hurra for verdens beste ADSL-leverandør! :w00t: ØH... Det finnes vel bedre De i USA har jeg hørt at toppa heila driiiden Endret 27. februar 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Heh, de -smilyene var ikke i mailen jeg mottok Anyway, greit med 44kr for 4Mbit, men jeg skulle heller likt å sett 44kr for 1uke eller noe, da hadde jeg bestilt Skjønner meg ikke helt på markedsføringssmartingene som har kommet på Quattro da. Det burde kostet 100kr for en uke, MAKSIMALT og en burde hatt mulighet til å bestille med både VISA, mobiltelefon (!!!) og få det lagt til på regningen. De hadde solgt så ENORMT mye mer! :o De skal ikke være der .. kom med en feil, skal fjerne de Men ville si meg enig i punktene dine. Vært litt tøft og sende en SMS med kodeord quttro til NGT og få 4mbits på flekken -prisene er litt stive, men de går jo an, det kommer jo gode tilbud i feriene når folk trnger det mest Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hipp hurra for verdens beste ADSL-leverandør! :w00t: ØH... Det finnes vel bedre De i USA har jeg hørt at toppa heila driiiden Sverige har jo verdens beste bredbånd da. NGT er Norges ledende og beste, har hatt 3mbit linje fra de lenge, og bestilte just 8mbit linja, kan få maks hastighet pga lengden fra sentralen Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Må pirke litt. Det er 44% av prisen, ikke 44% avslag. Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 44% av prisen er jo enda bedre eller? :D Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Må pirke litt. Det er 44% av prisen, ikke 44% avslag. eeee er ikke helt med på hvem du pirker på da??? Vært litt tøft og sende en SMS med kodeord quttro til NGT og få 4mbits på flekken Fatter ikke hvorfor du trenger det??Har du ikke en pc da,er bare å logge deg inn så har du hastigheten på flekken(2-3 min da..) TaZ Endret 28. februar 2004 av taz Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) [surmuling]Jeg synes hele "boost"-greia bare er latterlig jeg, makan til triks for mersalg skal man lete lenge etter. Blodpris![/surmuling] Gratulerer NGT med dagen til tross for at de ikke uventet utnytter denne til å tjene enda mer penger Endret 28. februar 2004 av puretamil Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Enig i at det i utgangspunktet er for dyrt, men uansett grattis med dagen (på forskudd) NGT! Erh... Hvorfor har ikke jeg fått den mailen ennå? Tar det kanskje litt tid å sende til alle abbonnentene? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Må pirke litt. Det er 44% av prisen, ikke 44% avslag. eeee er ikke helt med på hvem du pirker på da??? Vært litt tøft og sende en SMS med kodeord quttro til NGT og få 4mbits på flekken Fatter ikke hvorfor du trenger det??Har du ikke en pc da,er bare å logge deg inn så har du hastigheten på flekken(2-3 min da..) TaZ Viss du leser mailen i første post så står det 44% av prisen. Ser du i topic står der 44% avslag, noe som ikke da stemmer. (pirkete) Lenke til kommentar
sete Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg har dessverre ikke NGT og fordi jeg har ikke muligheten til det. Selv om jeg bor i Trondheim og ikke i utkantstrøk, så er jeg så uheldig å være tilkoblet en spesiell telefonsentral som ikke kan ha ADSL (3 gater i området som ikke har mulighet for ADSL) så jeg får internett via kabeltv (Telenor Avidi). Hadde jeg hatt NGT, ville jeg kun bestilt Quattro ved spesielle anledninger. F.eks en helg med LAN med 4 deltagere, da blir det 50kr på hver og vi ville fått 4Mbit Nå sitter jeg og sliter med min 512/128 og planlegger å sette opp Starcraft-server, men lurer på om 128 uthastighet er nok for 4 spillere eller 1 spiller (meg) + 3 andre (utenfra)...hadde jeg hatt muligheten ville jeg nok vært NGT-kunde. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 grats til di med NGT(og grats til dem), en liten sur mine til di med telenor Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Inntil 4mbit. Inntil.. Lenke til kommentar
hmm Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 bare for å opplyse om et par ting når det gjelder bredbånd, hastighet er ikke ALT, NGT er elendig i forhold til de andre dsl leverandørene når det gjelder ping tid generelt i onlinegaming, ngt bruker også nat. Meget irriterende oppkobling. jeg er ikke misunnelig nei dette var bare for å peke på et par meget irriterende ting med ngt Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Erh... Hvorfor har ikke jeg fått den mailen ennå? Tar det kanskje litt tid å sende til alle abbonnentene? Fikk den på morran i går jeg, NGT sender til de kjekkeste først Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 hmm: pleier du å si sånt når du er i bursdag og, dra fram de dårlige tingene med burdagsbarnet ? Shame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå