Steina Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hvordan får jeg tak i politiklær i Postal 2 uten å bruke koder? + en bra side med hint til spillet? Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Enten på Tirsdagen eller onsdagen kan du gå på politistasjonen og finne garderoben. Der inne ligger uniformen. Husk å gå å ta våpen inne på lageret etterpå da Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Hmm, litt surt da at jeg har kommet til Torsdag, man takk i allefall. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Er det virkelig noen som spiller dette? Spilte spillet i en liten time, var morsomt å helle bensin og tenne på folk i starten, men dere vet, vanlige mennesker blir lei av slike ting. Spillet er jo så sykt likt hele tiden! Det var off topic! On topic: Prøv kjente spilltips-sider som Cheat Planet! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Det er jo ganske morsomt egentlig. Er så parodi på usa som det er mulig å få det! Pluss at MP er ganske gøy, synd så få spiller det.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Du kan jo faktisk kjøpe klærne på vaskeriet. Han sier at han skal hente de normale klærne, men får politiklær. Det var på Fredag at jeg fant det ut, så jeg vet ikke med de andre dagene+-15*- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå