Diablito2k Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 jeg har en blokk som jeg har våtslipt med grad 1000, opp på et speil, bunnen er fin og glatt, men den er matt, ikke speilblank. jeg vil ikke bruke no voks e.l. noen som vet hva jeg skal gjøre? (og har gjort det selv!) hilse Diablito Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Kobberpuss og en passende fille gjør susen. Enda bedre er det å bruke Autosol, en pussekrem som du får kjøpt på de fleste bensinstasjoner. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Kobberpuss og en passende fille gjør susen. Enda bedre er det å bruke Autosol, en pussekrem som du får kjøpt på de fleste bensinstasjoner. legger ikke kobberpuss igjen et "beskyttende" belegg? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 mal den med Epoxy sølv, da blir den chrome Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 mal den med Epoxy sølv, da blir den chrome morsom du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå