Skallbaink Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hvorfor hadde jeg bedre ytelse med min athlon 1,3 ghz iforhold til kjappere ram og kjappere cpu ( 2,8 ghz p4) i applikasjoner som å rendre i winamp den visualization på full screen. jeg får den ikke til å kjøre slik den skal ( hva kan dette skyldes,,, for lite ram eller ??? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Helt ny PC? Hva med skjermkort, hva hadde du får og hva har du nå? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Kan hende den plugin er optimisert for 3Dnow instruksjonene i AMD CPUen.....you never know. AKIRA Lenke til kommentar
Skallbaink Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg hadde geforce 3, nå har jeg et geforce 4400, slik at det skulle være ok??? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 jeg får den ikke til å kjøre slik den skal Hva er feilen? at det hakker? Nå skal det sies at Geforce 4400 ikke er verdens raskeste skjermkort... Har du byttet skjerm også? Muligens at du da har høyere oppløsning på skjermen, slik at den må rendre mange flere punkter... Hvorfor kkjøpte du det gamle skjermkortet til den PC'en forresten? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Det er da en god del bedre enn GeForce 3 iaff Lenke til kommentar
Skallbaink Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Hehe Kan si at jeg har en WC 1,8 som går 34 grader på 2,8 uten at volt mengde er over 1,65. Slik at en geforce 4 var ok på den tiden. Det er rammen som stopper meg for å gå høyere. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Ok, du har ikke kjøpt ny skjerm eller endret skjermoppløsning? Kjør 3dmark og si ifra hvor mange poeng du får! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå