torstein_a Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 jeg har windows xp home edition og lurer på om jeg ikke skal hopper over aktiviserings prossesen. Hva skjer hvis jeg evn.t hopper over denne prosessen?? Er det noe sånt at man ikke kan instalere Windows ting eller noe? Hvis noe har hoppet over denne prossessen kunne dere ha hjulpet meg?????? Jeg har problemer med koder å sånt piss......... HJELP!!! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 du får ikke til å komme inn på XPen din, MOHAHEHAHE Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Hvorfor skal du "hoppe over"? EDIT: Feilpost er det også. Endret 27. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hva skjer hvis jeg evn.t hopper over denne prosessen Da får du plutselig en dag (etter 30 dager er det vel) beskjed om å aktivere for å få tilgang til Windows. Du får vel kun opp valgene 'aktivere' eller 'logg av' og kommer følgelig ikke lenger. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeppers, flyttes til Windowskategorien. Hvis du velger å hoppe over kan du kun bruke XP i 30 dager tror jeg forresten. MEn som sagt, hvorfor hoppe over? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Framgangsmåte for å registrere: Trykk på "Aktiver Windows" Følg guiden, skriv in koden og trykk send els. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Kanskje han har "mistet" CDkeyen... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 trur han har en "pirat" kopi Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 trur han har en "pirat" kopi Javel, du har allikevel ingen bevis for det så slike poste fører ikke til noe allikevel Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 trur han har en "pirat" kopi Javel, du har allikevel ingen bevis for det så slike poste fører ikke til noe allikevel det har ikke vore noe prob. med aktivering hvis han har hatt Orginal Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 trur han har en "pirat" kopi Javel, du har allikevel ingen bevis for det så slike poste fører ikke til noe allikevel det har ikke vore noe prob. med aktivering hvis han har hatt Orginal Det er vel bare x-antall ganger (3?) du kan aktivere med samme id. Eller er jeg helt på jordet nå? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 trur han har en "pirat" kopi Javel, du har allikevel ingen bevis for det så slike poste fører ikke til noe allikevel det har ikke vore noe prob. med aktivering hvis han har hatt Orginal Det er vel bare x-antall ganger (3?) du kan aktivere med samme id. Eller er jeg helt på jordet nå? Du kan aktivere flere ganger men som regel over tlf. Jeg har aktivert min XP ca. 8-9 ganger hittils.... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Du kan aktivere flere ganger men som regel over tlf.Jeg har aktivert min XP ca. 8-9 ganger hittils.... Ok, da er det jeg som tuller fælt her. Har en bedriftsversjon fra jobben som ikke krever aktivering. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 trur han har en "pirat" kopi Javel, du har allikevel ingen bevis for det så slike poste fører ikke til noe allikevel det har ikke vore noe prob. med aktivering hvis han har hatt Orginal Det er vel bare x-antall ganger (3?) du kan aktivere med samme id. Eller er jeg helt på jordet nå? Du kan aktivere flere ganger men som regel over tlf. Jeg har aktivert min XP ca. 8-9 ganger hittils.... Har aktivert min en 6-7 ganger etter div. hardware bytter... aldri behøvd å aktivere over telefon. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Greit, diskusjonen om dette får dere ta et annet sted. Og VENNLIGST lær dre å quote! :o Så stopp NUH! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå