NoLimit_^ Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Kanskje æ skal spørre om det var pga at ho ikke fikk nån spellemannsprisa (som ho sa i et intervju, ho va visst veldig skuffa) eller nån andre grunna til at ho ikke gidda å spise mer på ei stund... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Kanskje æ skal spørre om det var pga at ho ikke fikk nån spellemannsprisa (som ho sa i et intervju, ho va visst veldig skuffa) eller nån andre grunna til at ho ikke gidda å spise mer på ei stund... Kanskje det var en blanding av at hun ikke fikk spellemannspris og trodde det var fordi hu var for feit, fordi idioter som du kommenterer utseende til hver ******* jente du ser, og ikke er fornøyd før jenta er tynnere enn ett skjellet? Hva vet jeg? Det jeg vet er at jævlig mange jenter i Norge lider av forskjellige former for spiseforstyrrelse pga det perverterte kvinnesynet enkelte skrullinger (les: du) har. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Kanskje æ skal spørre om det var pga at ho ikke fikk nån spellemannsprisa (som ho sa i et intervju, ho va visst veldig skuffa) eller nån andre grunna til at ho ikke gidda å spise mer på ei stund... Det har hun aldri sagt. Hun sa at bare det å være nominert var nok å være glad for. Så tror du burde sjekke kildene dine litt bedre... Selv om det du sier kanskje er helt på trynet, er det ikke dine kommentar som gjør det største utslaget på om man utvikler spiseforstyrrelser eller ikke - det hele går mer på noe vondt du sitter inne med som du viser ved å ikke spise/kaste opp/spise kjempemasse. Men det vil ikke si at det du sier ikke fester seg i hjernen, og bikker jenta enda mer over kanten... Tenk over hva du sier, og hvis ikke: HOLD MUNN! Endret 1. mars 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Kanskje æ skal spørre om det var pga at ho ikke fikk nån spellemannsprisa (som ho sa i et intervju, ho va visst veldig skuffa) eller nån andre grunna til at ho ikke gidda å spise mer på ei stund... Kanskje det var en blanding av at hun ikke fikk spellemannspris og trodde det var fordi hu var for feit, fordi idioter som du kommenterer utseende til hver ******* jente du ser, og ikke er fornøyd før jenta er tynnere enn ett skjellet? Hva vet jeg? Det jeg vet er at jævlig mange jenter i Norge lider av forskjellige former for spiseforstyrrelse pga det perverterte kvinnesynet enkelte skrullinger (les: du) har. Bare så du vet det, fant jeg henne mye penere og skjønn før enn som hun ser ut nå... Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 NoLimit_^: Du må slutte å poste. Kom igjen om en stund. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Kowalski; Ikke ta deg selv så høytidelig, takk, dette er internett... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Men du bør vel være enig i at du ikke bær komme med utsagn som "hun slanker seg fordi hun ikke vant spellemannsprisen og er et svakt menneske" når du strengt tatt ikke har peiling. Selv om det er internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå