Gå til innhold

Catalyst lager artifacts!

trommas

Anbefalte innlegg

Mitt deilige Hercules 9800np som jeg har flashet med Ati 9800 pro drivere (375/333) Har problemer med Catalyst driverne! Uten cata installert, kjører jeg spill i timevis og klokker lett til 415/360, så jeg skjønner ikke hvorfor cata driverne skaper artifacts i både windows og spill.. (Har prøvd 4.2 og 4.1) :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mitt deilige Hercules 9800np som jeg har flashet med Ati 9800 pro drivere (375/333) Har problemer med Catalyst driverne! Uten cata installert, kjører jeg spill i timevis og klokker lett til 415/360, så jeg skjønner ikke hvorfor cata driverne skaper artifacts i både windows og spill.. (Har prøvd 4.2 og 4.1) :(

Nå er vel ikke Hercules helt likt vanlige 9800 np/p kort. så det kan være at du har flasha med feil bios

Lenke til kommentar
Mnei. Ati biosen er anbefalt for kortet.. Men nå prøvde jeg Omega driverne, og de funka som et skudd!!! 3DMarken er fin lesing og alt er vel. Er det bare meg som har opplevd problemer med cata driverne?

Så det fiksa det jeg sa? eller gjorde du det på en annen måte?

Lenke til kommentar
Mnei. Ati biosen er anbefalt for kortet.. Men nå prøvde jeg Omega driverne, og de funka som et skudd!!! 3DMarken er fin lesing og alt er vel. Er det bare meg som har opplevd problemer med cata driverne?

Så det fiksa det jeg sa? eller gjorde du det på en annen måte?

Prøvde drivercleaner tidligere uten hell, men takk for tipset! Fin fyr han derre som lager Omega driverne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...