Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tragisk service

Anbefalte innlegg

Har en linje fra BKK som skal være 1024/1024 men hva får jeg?? Under 500kbps hver gang på ITavisen.

:cry:

Noen uker etter at jeg la merke til dette problemet sendte jeg en mail til BKK. 3 uker senere hadde jeg fremdeles ikke fått noe svar. Da sendte jeg enda en mail uten å få svar. Denne gangen la jeg med screenshot av testen på ITavisen. Ikke noe svar denne gangen heller. Etter en stund begynte jeg å sende mail nesten daglig og ringte minst en gang i uken. Endelig fikk jeg svar om at det kunne komme opp en montør og se på det :w00t: . Men kom han da?? neida. Så ringte jeg ned og spurte hvor det ble av han. Fikk som svar at de hadde fikset noe nede på "basen" så nå skulle det fungere fint. Sjekket hastigheten og den lå fremdeles på rundt 500 kbps. Har forresten en ping som varierer mellom 100ms og 7-800ms

:no:

Snakket med en kompis og han sa at en som han kjenner hadde en 10Mbit linje fra BKK. Han hadde visst samme problemet og det viste seg at de hadde satt ned hastigheten hans med vilje fordi han brukte den for mye :scared: .

Hold dere unna BKK folkens!! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må nesten le litt...

Jeg har ADSL 1024/384 fra BKK. Men jeg får 1700/384 ! :D

Har de gitt meg din båndbredde? :p

De gangene jeg har sendt e-post til BKK har jeg fått svar innen en dag...

Er det ADSL du har eller? I så fall, hvor bor du?

Det kan jo faktisk høres ut som om du kanskje bor for langt borte fra sentralen?

Lenke til kommentar

det kan jo være at noen andre også har begynt å sende på de samme frekvensene, og dermed lager støy for trafikken din. du kan jo høre med BKK om de vil prøve å bytte frekvensen dere kjører på, for å sjekke om det gir noe bedre resultat.

har du forresten pakketap på overføringen/ping?

Lenke til kommentar
Hold dere unna BKK folkens!!  :thumbdown:

Klart alle bredbånds leverandører har noen ufornøyde kunder.

Her har du tydlig møtt på dårlig service, men jeg tror ikke alle blir behandlet like dårlig som deg :ermm:

Likevel hadde jeg desverre ikke nølt med anskaffe meg BKK hvis jeg hadde muligheten :cool:

Endret av suzze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...