femfulle Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg vil gi en bruker lese tilgang på min på en tabell i mysql, kan dette gjøres gjennom phpmyadmin? prøvde å gjøre dette gjennom spørringvinduet: koden burde vel bli noe sånt som: grant select to db.tabell to bruker; men fikk da: #1064 - You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'bruker' at line 1 noen ide? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Er ikke dette samme post: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=213107 ? Lenke til kommentar
femfulle Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Jo, det stemmer, her har det skjedd en liten feil, sikkert når jeg bladde meg fram og tilbake på sider. Kan jeg slette posten selv? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Post stenges da grunnet dobbeltposting og flyttes for å spare på den skjørbare plassen vår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg