Traxco Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 husker dere da gt 3 skulle komme ut,da låvet de først skader på bilene. men ikke fysisk skade,bare slik at det kunne påvirke kjøreegenskapene. men de droppet det til slutt.. tror alt slik tar ekstra tid og lage,og handler jo også om penger. vi får se om det kan bli noe mere av dette i gt 4 siden det er blitt forsinket. og Ferrari-bilene skulle de også ha med helt siden gt 2,men vet ikke om de har fått lisens ennå ! og Porsche klarte de ikke og fikse lisens til,derfor byttet de bare navnet på bilene. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Tja, nok arbeid har de nå hvertfall, du skulle sett "In production" videoen fra GT4. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Når det gjelder ødeleggelse av biler i spill, tror jeg nok det er som flere nevner. Spesiellt dette med lisenser. Men utviklerne går vel en snarveg ved å ikke implementere det. Sikkert masse arbeid å få til en skikkelig skadefysikk. Men personlig tror jeg det er bra at de ikke overdriver. Hadde vært irriterende å miste et hjul, eller ødelegge forstillinga hvis man kom borti noe. 30 KM/t inn i et rekkverk, og det hadde vært over. Har vært på LAN i helga. Kjørt TOCA Race driver hele tiden nesten. Når jeg ser på de sammenstøtene som blir der, når folk blir ivrige, hadde det ikke vært mye kjøring med 100% realisme... Men det om hadde vært morro, er om man kunne stille dette selv. 0-100% Så kunne de som er ivrige sette det på 100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå