Kirukk Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hei, Som topic`em sier så er jeg nødt til å selge en bærbar. Det er snakk om ibm t41p. jeg har hatt den i underkant av 3mnd. Hvor bør jeg selge, elr hvor mye kan jeg forvente meg?? Trenger penger, derfor blir jeg nødt til å selge... Hvilken pris bør jeg forvente meg at jeg kan selge denne maskinen?? Håper ikke denne poseten blir regnet som reklame / salg. takker. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Du har nok bedre lykke på hardware delen av forumet. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Trekk fra 20% av det prisen ligger på nå. Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 tviler på at noen kjøper den så dyrt da prisene faller og faller. Ville ikke kjøpt brukt for å spare max 20% Da ville jeg prioritert sikkerheten man har ved å kjøpe nytt fr autorisert forhandler Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 man har jo samme sikekrhet og sånt hvis man får med diverse kviteringer og garantibeviser osv osv... Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Der har du et godt poeng. Trekker tilbake alle uttalelser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå