jh_ Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Min første internett-side, så ta det pent! Link Dette er såklart bare en start, så det er bare å komme med forslag til hva jeg bør gjøre videre Endret 27. februar 2004 av jh_ Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 ligna på en side som er laga i Frontpage og ikke noe annet, og den var faktisk feil koda hvis det er det man kaller det, (sån att bildene ikke sitter der de skal sitte) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Den ser helt forferdelig ut i IE! Blå kanlinjer rundt bildene, og brudd i designet. Rett opp dette først. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) ligna på en side som er laga i Frontpage og ikke noe annet, og den var faktisk feil koda hvis det er det man kaller det, (sån att bildene ikke sitter der de skal sitte) ØYH! Ikke snakk nedlatende om FP-sider! Endret 27. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 border="0" på bildene.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 ligna på en side som er laga i Frontpage og ikke noe annet, og den var faktisk feil koda hvis det er det man kaller det, (sån att bildene ikke sitter der de skal sitte) ØYH! Ikke snakk nedlatende om FP-sider! FP råx! Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 hehe, beklager.. bruker opera så jeg har ikke sett det :/ Det _er_ laget i frontpage Lenke til kommentar
armatua Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Min første internett-side, så ta det pent! Link Dette er såklart bare en start, så det er bare å komme med forslag til hva jeg bør gjøre videre Det er jo en start ! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hehe, beklager.. bruker opera så jeg har ikke sett det :/Det _er_ laget i frontpage ...med IR generert kode. Ikke rart det blir tullball av slikt. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) hehe, hva er IR genert kode? Den ser helt for j*vlig ut i IE ja, noen tips til hvordan jeg får fiksa det? Kan egentlig skjønne at bildene er feil plassert, har laget den i ps og slica det, og knota som bare det med å få det til å se ut som det er nå.. Er kanskje lettere å starte på nytt enn å prøve å fikse dette (?) edit: skriveleif Endret 27. februar 2004 av jh_ Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) IR = ImageReady <!-- ImageReady Slices (Index.bmp) --> Endret 27. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Til å være den første siden du har laget, er den bra. Rett opp feilene og fjern rammene rundt bildene. Det er bedre enn min start i hvert fall! Hvis dere husker siden med svart bakgrunn, standard linker og powerpoint-header: Glem den!! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg vil anbefale deg å ikke bruke koden som ir generer, heller sette bildene inn manuelt i FP. Deling med guides er også å anbefale. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 fenderstratguitarplayer: hehe, takk Noen ide til hvordan jeg får rettet opp disse feilene? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 fenderstratguitarplayer: hehe, takk Noen ide til hvordan jeg får rettet opp disse feilene? Jeg vil anbefale deg å ikke bruke koden som ir generer, heller sette bildene inn manuelt i FP. Deling med guides er også å anbefale. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Det fortjener den ^^ Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Jeg vil anbefale deg å ikke bruke koden som ir generer, heller sette bildene inn manuelt i FP. Deling med guides er også å anbefale. Yes. Enig med PoleCat. Denne bruken av ImageReady Slices er ikke noe å starte med. Lær deg heller og programmer i skikkelig html. Bruk noen av bildene du har brukt og sett dem som bakgrunn i kolonnene i tabellen. Dette vil gjøre siden svært mye enklere å jobbe med, og det vil ganske sikkert bli et bedre resultat. Edit: Skriveleif Endret 27. februar 2004 av fenderstratguitarplayer Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) ok, nå starta jeg helt på nytt med _bare_ layeren som bakgrunn. Så begynte jeg å sette inn bildene manuelt inn i ps, men det blir helt feil.. Når jeg tar preview av siden etter jeg tror jeg har plassert bildene riktig så er de helt annerledes i preview. Har en mistanke om at det er noe galt med denne (?) <style type="text/css"> body { background-image: url("http://home.no.net/jhnumb/images/Layout.PNG"); background-position: center center } </style> Dette var de eneste måten jeg fikk til å ha layouten som bakgrunn uten at den skulle tile. Endret 27. februar 2004 av jh_ Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Det fortjener den ^^ Ilderens karakterskala kan bare brukes sammen med en god begrunnelse. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Det fortjener den ^^ Ilderens karakterskala kan bare brukes sammen med en god begrunnelse. takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå