brillan Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Har et map som er ca 10km langt. lagene starter på hver sin side med awp. Selv om du treffer han i hode, mister han ca bare 50hp. Lenke til kommentar
geisha Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 ja, ikke mange som vet det, men når hvor mye skade du gjør på motstanderen blir regnet ut, har hvor lang avstand det er mye å si. det går f.eks. an å bli truffet uten å miste hp.(på ekstremt lange map der motstanderen har dual beretta) Lenke til kommentar
CalaZ Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (på ekstremt lange map der motstanderen har dual beretta) det mapet høres ikke fristende ut men selfølgelig har avstanden mye å si. Men på vanlige map, de man vanligvis spiller matcher på, er det ikke store nok avstander til at skaden blir så veldig mye redusert. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Har dei fiksa hitboxane slik at en ikkje trenger å skyte like over haue på noken for å treffe hs? Lenke til kommentar
berthini Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Kjøp awp å sett deg ned i en krok, når det kommer T/CT BANG mitt mellom øynene. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Vel, det er vanskeligere å få headshot med AWM enn med usp faktisk syntes jeg, nesten uansett avstand.... hater awm Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Colt uten silencer gjør mest skade på hp og noe på ap , silenced gjør mer på ap og mindre på hp. Lenke til kommentar
Master_games Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 AWM er bare dritt bra og man hvis du er god med den så dreper du fort, jeg for min del har gått lei av vanlig cs så jeg har skiftet over til condition zero Lenke til kommentar
jocke Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Vel, det er vanskeligere å få headshot med AWM enn med usp faktisk syntes jeg, nesten uansett avstand....hater awm Helt korrekt. AWM har ett skudd pr. 2-3 sek, mens de fleste andre gunnere har betydelig raskere skuddveksling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå