RolfOve Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hva klassifiseres egentlig som et fullverdig headshot, ofte treffer jeg hodet (jeg ser dette vha amx-mod ved å skrive /hp), men jeg dreper ikke personen. Skal jeg treffe selve ansiktet? Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Seriøst: Er sikkert pga av lagg det bare ser ut som du treffer. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Nei, jeg treffer hodet, jeg ser det vha /hp med amx. head: 1 left-arm: 1 feks. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Det er ikke et "gyldig headshot" uten at du dreper med det. Greit, det kan sprute blod ut av hodet med svakere våpen, og det skader vannvittig mye mer, men det er ikke headshot før siste kule er i hodet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 du mener at han ikke får den nesten orgasmiske "HEADSHOT!" UT lyden hvis den siste kula som går i hue på fi ikke dreper ham (på de servere som støtter lydene da ) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Ja Rifler dreper på étt headshot, og derfor vil du nesten alltid merke når du får headshots med de. Med andre våpen, f.eks MP5 og andre SMG'er, kan du få et headshot uten å faktisk drepe. For at det skal komme et "headshot ikon", må du drepe med et headshot. Lenke til kommentar
CalaZ Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 med "kevlar and helmet" (altså hjelm på hodet) må du av og til ha flere skudd i hodet for å drepe Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 ikke med rifler MP5 og andre 9mm dreper med 1 skudd i hodet hvis de ikke har hjelm, men ikke hvis de har hjelm...da må det en rifle til Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Har du awm å legger en kule i brasken din en gejmer så tror jeg neppe han ser lyset igjen (ihvertfall ikke før neste runde) Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 ikke med rifler MP5 og andre 9mm dreper med 1 skudd i hodet hvis de ikke har hjelm, men ikke hvis de har hjelm...da må det en rifle til Du dreper ikke med 1 skudd i hodet me colt da ... (gjør du det med aug egentlig?) ....med helmet Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 å joda det gjør du, iallefall hvis den ikke er silenced...bruker aldri silencer jeg, så jeg vet ikke om det, men den er heftig redusert på skaden med silencer... og jepp, AUG er ikke mindre kraftig enn M4...samme ammunisjon, så hvis du ikke dreper med HS på AUG, så er det feil i CS mener jeg, men det er det ikke HS med både aUG og M4 dreper Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det er 84dmg med hs med colt. (på en med helmet) Eller så er det jeg som husker feil. Lenke til kommentar
CalaZ Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) du dreper vanligvis ikke med et skudd i en hjelm med colt... det er rundt 80 damage derja (dagens 1.6 cs) en ak dreper med et skudd derimot Endret 1. mars 2004 av CalaZ Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 ...bruker aldri silencer jeg, så jeg vet ikke om det, men den er heftig redusert på skaden med silencer... Ca 15% mindre damage med silencer... Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 CS 1.5 Våpen - target - distance - damage - armour m4a1 m/hjelm - head - 50 m - 111 hp - 0 ap m4a1 (sil) m/hjelm - head - 50 m - 105 hp - 0 ap ak47 m/hjelm - head - 50 m - 133 hp - 0 ap Liker best Colt m4a1 med silencer. Bråker ikke så mye + at stikkflammen ikke "skygger" for offeret. Syns våpenet har mindre rekyl også med sil. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 ...bruker aldri silencer jeg, så jeg vet ikke om det, men den er heftig redusert på skaden med silencer... Ca 15% mindre damage med silencer... Jepp, slik var det i 1.5 i hvert fall. Men jeg mener å huske at det er like mye damage både med og uten silencer i 1.6. Uansett er det jo forstatt slik at våpenet blir mer unøyaktig (større crosshair) med silencer da... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 det har sikert noe med hitbox og gjøre, du har sikkert sett at du bomma på hodet men du får "headshot" likevell hva du må gjøre for å få det bort vet jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå