armatua Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Nå er BarE TullbalL oppdatert. 3 nye TullbalL-bannere øverst på forsiden (bl.a. en scoreboard-banner, som tok skitlang tid å lage (reload siden for å se flere)) + en Idol-bildemanipulasjon! Ris/ros? - a Endret 28. februar 2004 av armatua Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Var det kritikk du var ute etter, eller..? I så fall: Savner et preloadscript på mouseover-bildene Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jan Fredrik som Idol 2005 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Det er normal folkeskikk å fortsette i samme tråd. Unødvendig. Lenke til kommentar
armatua Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Beklager, jeg er ny her Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Nå er BarE TullbalL oppdatert. 3 nye TullbalL-bannere øverst på forsiden (bl.a. en scoreboard-banner, som tok skitlang tid å lage (reload siden for å se flere)) + en Idol-bildemanipulasjon! Ris/ros? - a Var dette kun for å reklamere for siden, for jeg syns i grunn ikke det for så mye nytt her Lenke til kommentar
armatua Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Tja, det er jo Celina Midelfart på Idol + 3 animasjoner, da... det er jo noe? - s Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Tja, det er jo Celina Midelfart på Idol + 3 animasjoner, da... det er jo noe? - s Vi her @ webdesign fukuserer vel ikke akkurat så veldig på innhold Lenke til kommentar
armatua Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Akkurat, og her er det snakk om nye bilder og animasjoner som er en del av designet. - a Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 OK, trodde dette var nyheter som ble oppdatert jevnlig uansett. For designmessig var det egentlig ikke så mye forskjellig syns jeg da... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 For å være helt ærlig liker jeg ikke den Tullball-siden i det hele tatt. Rotete, umanøvrerbar og det var ekstremt lite "tullball" der. Lenke til kommentar
armatua Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg tar gjerne i mot tips om design og hva slags tullball siden bør inneholde Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 "Masse ny grafikk..!" Hvor?! Jeg ser den ikke! Lenke til kommentar
armatua Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 OK, mulig jeg tok litt vann over hodet da jeg brukte uttrykket "masse"... Men det er altså tre nye animasjonsbannere over den digre hunden på forsiden. Du må reloade siden for å se dem alle. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Ser ut som du har nok kategorier til i hvert fall å lage en meny. Bare moro og stem kunne vel strengt tatt hatt en mindre markant rolle, og i hvert fall en beskrivelse om hvor du ender hen. Kanskje en egen side om linker til morsomheter? Lag et design som går igjen på samtlige side (selvfølgelig ikke eksterne linker som nrk). Klikker man på music (hvorfor ikke musikk, siden resten er på norsk?) så kommer man inn i et nytt vindu med nytt design, selv om siden tilhører tullball. På førstesiden blir det litt for mye grafikk, innhold drukner rett og slett. Få en litt renere side ganske enkelt og ha et litt mer markert innhold, kanskje siste nyheter på siden for eksempel? Nå hørtes det kanskje ut som jeg ville at du skulle lage en A4 som alle andre, det var ikke det jeg mente, men et grunnoppsett er greit å følge, så kan du heller prøve å lage din egen vri på grunnlaget. Du vet en grunnmur kan bli til så mangt, det trenger ikke å dukke opp et hus bestandig. Det ser i hvert fall ut til at du har kreativitet til å lage noe morsomt uten at det trenger å gå ut over brukergrensesnittet... Jøss, må være en av de lengre innleggene her, håper det er til hjelp EDIT, glemte det viktigeste: Dog jeg har vel gitt karakter før, har den endret seg siden sist mon tro? Endret 27. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
armatua Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Hehe... langt og godt innlegg. Mye å svare på Du har helt rett når du sier at siden er rotete, men dette konseptet med rot startet ved BarE TullbalLs fødsel i 2001. Siden har gått igjennom mange epoker med rot. Det er liksom BarE TullbalLs varemerke. Men det skader vel ikke med litt mer oversiktlighet Music-knappen er på engelsk fordi det er noen utenledinger som er innom etter dj armatua-musikk Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Prøv i hvert fall å sett galskapen i system. Hvis ikke så er jeg redd du ikke får mange som tar turen innom flere enn en gang. Det er slik med meg vaffal, at hvis jeg ser en side hvor jeg må drive å lete etter ting hver gang, så finner jeg heller en mer oversiktelig side. Og en slik nyhetsgreie er også greit, slik at folk kan se om det er kommet noe nytt siden sist... Lenke til kommentar
armatua Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Jaja, den ligger på karakteren 8,22 i snitt - så så ille kan det vel ikke være. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Jeg regner med du mener avstemningen på startsiden.no? Tror ikke du skal ta den avstemningen så veldig nøye. Hvor mange er det som har stemt forresten? Kom ikke inn på siden nå, serveren nede? I hvert fall så tror jeg du skal høre mer på oss *skryte skryte* enn den avstemningen. Det er vel ingen som har sagt at siden er ille heller, vi har kun kommet med forslag til forbedringer som vil gjøre den bedre. For alt vi vet kan det jo være du som har stemt hver dag på siden din Endret 28. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå